Κεφάλαιο 39

30 5 1
                                    

Ο Πέτρος πήγε ντύθηκε και πήγε στο φαρμακείο να πάρει ένα τεστ εγκυμοσύνης για να το κάνει η Άννα.

Ο Πέτρος αργότερα πήρε την μικρή και πήγαν να την κάνει, μπάνιο και της μιλούσε..

«Μωρό μου θα φύγω εγώ σε λίγες ημέρες θέλω να προσέχεις την μαμά σου την γυναίκα μου, γιατί σας αγαπάω και της δύο πολύ, έρχεται σε 9 μήνες και το αδερφάκι σου θέλω πολύ να είναι αγόρι»  τελείωσε και το έντυσε, της φόρεσε παμπερς και το φορμάκι και την κοίμησε διαβάζοντας ένα παραμύθι..

Εγώ βγήκα από την τουαλέτα και ένιωθα εξαντλημένη και είπα στα παιδιά ότι πάω να ξαπλώσω και πήγα επάνω και μπήκα κάτω από τα πάπλωμα και κοιμήθηκα και ήρθε δίπλα μου και με πήρε αγκαλιά.

Το επόμενο πρωί ένιωθα να ψήνομαι στον πυρετό και ο βήχας με ξύπνησε και ήταν έντονος, είχα ιδρώσει και ζαλιζόμουν έτρεξα στο μπάνιο ξανά.

Ο Πέτρος σηκώθηκε και ντύθηκε γρήγορα και όταν βγήκα από το μπάνιο, ντύθηκα και εγώ και με μετέφερε εσπευσμένα στο νοσοκομείο ήταν και τα παιδιά μαζί του.

«Τι έπαθε ξαφνικά;» Είπε ο Πέτρος.
«Πέτρο μην ανησυχείς όλα καλά θα πάνε»
«Είχε 38,8 πυρετό πως να μην ανησυχώ»
«Τώρα θα την βλέπουν οι γιατροί»
«Μα που είναι να μας πει κάτι; Να μας ενημερώσει;»
«Τώρα την έβαλαν στο δωμάτιο ηρέμησε λίγο, θα της κάνουν εξετάσεις»
«Δεν περνάει η ώρα»
Ο Πέτρος κάθησε κάτω, μετά σηκώθηκε έκατσε στην καρέκλα δεν ήθελε να κάτσει σηκώθηκε έκανε βόλτες πέρα δώθε, και ήταν μέσα στην αγωνία..

Μετά από μια ώρα βγήκε από το δωμάτιο ο γιατρός,.
«Τι συμβαίνει γιατρέ;»
«Είναι μια ίωση που κυκλοφορεί και μεταδίδεται, θέλει προσοχή θα την κάνουμε εισαγωγή, επίσης την χορηγούμε αντιβίωση για να πέσει και ο πυρετός για περισσότερες λεπτομέρειες θα σας ενημερώσω ξανά σύντομα, γεια σας»
«Συγνώμη γιατρέ, και το μωρό;»
«Ποιο μωρό; Δεν είναι έγκυος»
«Δεν είναι;» ο γιατρός έφυγε.. και ο Πέτρος ήλπιζε πως θα έχουμε και δεύτερο μωρό.
«Πετρο»
«Αλεξία, ασε με άδικα με αναστάτωσες, δεν θέλω να ακούσω τίποτα, έτρεχα εχθές το βράδυ για το τίποτα»
«Συγνωμη»
Κατέβηκε κάτω ο Πέτρος και βγήκε έξω να πάρει αέρα, δάκρυα κυλούσαν στο πρόσωπο του..

*Πέτρος*
Ήταν πολλοί έξω που κάπνιζαν και περίμεναν στην αναμονή και πήγα ζήτησα ένα τσιγάρο και προσφέρθηκαν να μου δώσουν και το άναψα και το σκεφτόμουν αν θα το καπνίσω η όχι τελικά δεν το έβαλα στο στόμα και το πέταξα κάτω και το πάτησα να σβήσει.

The Tactics Of LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant