Κεφάλαιο 31

75 6 2
                                    

Είναι πρωί ο Πέτρος βγήκε από το σπίτι και εγώ κάλεσα την Ελισάβετ να έρθει, η Αλεξία και ο Παναγιώτης έτρωγαν στην κουζίνα, ανεβήκαμε επάνω και η μεταμόρφωση μόλις δημιουργήθηκε..

Μετά με την Αλεξία στολίσαμε λίγο το σπίτι μόνο με μπαλόνια για το πάρτυ και πήγαν τα παιδιά να φέρουν την τούρτα από το ζαχαροπλαστείο και η Ελισάβετ ξεχάστηκε μπροστά στον καθρέφτη, και εγώ έκανα μερικές ακόμα προετοιμασίες.

Κατέβηκε η Ελισάβετ και με βοήθησε λίγο ήταν πολύ όμορφη, σαν δίδυμες, ήρθαν τα παιδιά με την τούρτα και δεν κατάλαβαν την Ελισάβετ..

«Χάρηκα για την γνωριμία είμαι η Αλεξία και από εδώ ο Παναγιώτης» Εγώ και η Ελισάβετ γελάσαμε.
«Αλεξία μου η Ελισάβετ είμαι»
«Μα ποσο άλλαξες δεν σε αναγνώρισα έγινες μια κούκλα» είπε ενθουσιασμένη
«Σε ευχαριστώ πολύ» χτύπησε το κουδούνι και η Αλεξία πήγε να ανοίξει ήταν ο Γεράσιμος μπήκε μέσα και προχώρησε προς το σαλόνι και την είδε τα μάτια του ήταν κολλημένα πάνω της.
«Ε Ελ Ελι σάβετ» τραυλίζει και εμείς γελάμε..
«Είσαι πολύ όμορφη» είπε και η Ελισάβετ τον πλησίασε και τον αγκάλιασε και αυτός την έσφυξε στην αγκαλιά του.
Την έπιασε και την φίλησε αιφνιδιαστικά δεν το περίμενε την αγαπούσε ανταπέδωσε και η Ελισάβετ..

Αργότερα γύρισε ο Πέτρος και άνοιξε ο Πέτρος το πυραυλάκι με τα κομφετί και φωνάξαμε όλοι χρόνια πολλά όμως μια δυσάρεστη έκπληξη ήρθε να ταράξει εμένα, μπαίνει μέσα στο σπίτι η Νατάσα. Όλοι σταμάτησαν και εγώ ήμουν εξαγριωμένη.

«Τι δουλειά έχει αυτή εδώ; Να φύγει δεν θέλω να την βλέπω μπροστά μου»
«Εντάξει Άννα θα φύγω αλλά εγώ ήρθα για τον Πέτρο που έχει γενέθλια, μου είπε ότι θα μαζευτείτε όλοι εδώ και σκέφτηκα να περασω»
«Σου είπε;»
«Η γυναίκα είναι τρελή ψέματα λέει δεν της είπα τίποτα στο ορκίζομαι αγάπη μου»Φαινόταν να λέει την αλήθεια ο Πέτρος.
«Έξω από το σπίτι μου αμέσως» την είπα αλλά δεν έδειχνε να με ακούει, έτσι την πιάνω από τα μαλλιά και την σέρνω μέχρι έξω και την σπρώχνω.
«Μην τολμήσεις να ξανά πατήσεις το πόδι σου εδω» είπα αποφασισμένη.
Ο Πέτρος ήταν έτοιμος να σκάσει στα γέλια αλλά συγκρατήθηκε.

Μπηκα ξανά μέσα και ο Πέτρος έσβησε τα κεράκια στην τούρτα και μετά την έκοψα και μοίρασα σε όλους να φάνε τούρτα ο Πέτρος κοιτούσε την Ελισάβετ, και δεν ήξερε ποια είναι..

«Η Ελισάβετ ειμαι» είπε η ίδια που ένιωθε αμήχανα
«Συγνωμη, είστε ίδιες με την Άννα γι' αυτό σε κοιτουσα»
«Τα μάτια σου στην γυναίκα σου όχι σε μενα» είπε
«Ελισάβετ μου απλώς σε κοιτούσε, αυτό θα το έχεις από εδώ και πέρα όλοι θα σε κοιτάνε» είπα
«Ναι αγάπη μου δεν χρειάζεται να φέρνεις τους άλλους σε δύσκολη θέση επειδή σε κοιτάνε» είπε ο Γεράσιμος.
«Εντάξει θα ηρεμήσω απλώς νιώθω άβολα, και εγώ σου ζητάω συγνώμη» γελάσαμε, καθίσαμε και συζητούσαμε ως το μεσημέρι, αργότερα παραγγείλαμε πίτσα και ήρθαν και οι οικογένειές μας, και έφεραν φαγητά και οι ίδιοι και κάθησαμε να φάμε όλοι μαζί και να γιορτάσουμε τα γενέθλιά του Πέτρου.

The Tactics Of LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora