Κεφάλαιο 37

32 5 6
                                    

Άνοιξα το ψυγείο και πήρα το μπουκάλι με το νερό και ήπια με το στόμα, το άφησα μέσα στο ψυγείο και ανέβηκα επάνω και με ακολούθησε ο Πέτρος, μπήκαμε μέσα στο υπνοδωμάτιο μας..

«Τι μύγα σε τσίμπησε;»
«Τι μύγα με τσίμπησε εε, με ρωτάς;»
«Δεν καταλαβαίνω»
«Ε βέβαια τίποτα δεν καταλαβαίνεις εσύ»
«Δεν καταλαβαίνω τι σε έπιασε τώρα;»
«Γιατί πες μου γιατί, δεν μου είχες αναφέρει ότι είχες κοπέλες πριν από εμένα, όταν μιλούσαμε για της παλιές μας σχέσεις δεν μου την ανέφερες»
«Ποια;»
«Την κοπέλα του Λουκά»
«Για εκδίκηση το έκανα και ήταν για ένα βράδυ τίποτα σημαντικό και δεν είχαμε σχέση»
«Τέλεια, όλα τελευταία τα μαθαίνω»
«Ο Λουκάς σου τα είπε;»
«Σημασία έχει ότι το έμαθα»
«Δεν μου την γλιτώνει» κατέβηκε κάτω και τον έπιασε από την μπλούζα..
«Τι είπες ρε στην γυναίκα μου»
«Γυναίκα σου είναι να μην ξέρει;»
«Όχι δεν πρέπει να τα μαθαίνει όλα» είπε και κάτι έσπασε μέσα μου, με κοίταξε και κάποια δάκρυα κύλησαν, δεν είχα λόγια να ξεστομίσουν.
«Τι άλλο μου κρύβεις;» μπόρεσα να ξεστομίσω μερικές λέξεις.
«Άννα δεν το εννοούσα έτσι»
«Δεν χρειάζεται, γιατί και εγώ σου έχω ένα μυστικό προχθές μου την έπεσε το βράδυ ο Λουκάς μέσα εδώ στο σπίτι παραλίγο να με βιάσει(αυτό είναι ψέμα)» είπα και ανέβηκα επάνω στο μωρό που άρχισε να κλαίει και τους άφησα να τσακώνονται.

Ήταν μια δικαιολογία για να ξεφορτωθώ τον Λουκά που με απειλεί και με εκβιάζει. Το θήλασα και το έβαλα ξανά για ύπνο αργότερα θα την έκανα μπάνιο.

Τους άκουσα να φεύγουν και εγώ πήρα ένα μαξιλάρι και μια κουβέρτα και τα κατέβασα κάτω στον καναπέ..

«Εσυ θα κοιμηθείς στο καναπέ απόψε»
«Ρε Άννα»
«Χωρίς κουβέντες» είπα
Τα άφησα και ανέβηκα στο υπνοδωμάτιο μας και έπεσα στο κρεβάτι μας.

Την επόμενη μέρα σηκώθηκα και δεν τον βρήκα δίπλα μου να έρθει να με παρακαλέσει να τα βρούμε το γαϊδούρι τώρα θα του δείξω εγώ τι πάει να πει Άννα, δεν με ξέρει καθόλου καλά..

Κατέβηκα και τον είδα να κοιμάται πήγα στην κουζίνα πήρα ένα ποτήρι νερό από το ντουλάπι και γύρισα στο σαλόνι και του το έριξα στο πρόσωπο να ξυπνήσει..

«Ρε Άννα τι κάνεις;» φώναξε και τον άκουσαν τα παιδιά και κατέβηκαν από το δωμάτιο
«Γιατί φωνάζεις τι συμβαίνει;» είπε η Αλεξία
«Η γυναίκα τρελάθηκε ήρθε και με έριξε ένα ποτήρι νερό τι ώρα που κοιμόμουν»
«Γιατί το έκανες αυτό;» είπε η Αλεξία.
«Γιατί στριφογυρίζα όλο το βράδυ δεν ήρθε να κοιμηθεί μαζί μου» είπα θυμωμένη
«Μου είπες να έρθω να κοιμηθώ εδώ στον καναπέ; Μου το είπες η όχι» είπε
«Ναι ωραία το είπα, και εσύ πως μπόρεσες να το κάνεις, πως μπόρεσες να είμαστε στο ίδιο σπίτι και να κοιμάσαι χώρια μου, έπρεπε να έρθεις και να με παρακαλάς» είπα
«Αα όχι συγνώμη αλλά όλα τα πράγματα έχουν και ένα όριο» είπε
«Να το, το κατάλαβα σου πέρασε ο έρωτας μαζί μου, σου πέρασε μετά από αυτό που σου είπα για τον Λουκά, δεν με αγαπάς, είσαι ερωτευμένη με άλλη;»
«Πας καλά εσύ δεν του είπες να κοιμηθεί εδώ;»
«Συγνώμη όλες οι γυναίκες είστε τρελές η πέτυχα εγώ την μια, βρε αγάπη μου άκουσε με»
«Δεν κοιμήθηκες χώρια μου; Δεν έπρεπε να έρθεις να με παρακαλάς δηλαδή δεν φτάνει που είπες ότι είπες και έκανες δεν με αγαπάς κιόλας, πως μπόρεσες να κοιμηθείς μακριά από μένα εσύ δεν μου είχες υποσχεθεί ότι πάντα θα βρίσκουμε λύση στο πρόβλημα, μου το είχες ορκιστεί, μου είπες ότι ποτέ δεν θα κοιμηθούμε χώρια εκτός από τον στρατό μου το είχες πει δεν μου το είχες πει;»
«Αφου με έδιωχνες εσύ με έδιωχνες»
«Καλά έκανα γιατί συνειδητοποίησα ότι τον άνθρωπο τον αλλάζουν στο στρατό, για αυτό γυρνά εκεί και εμένα άσε με εδώ απροστάτευτη να μου την πέφτει ο κάθε ανώμαλος συγγενής του» είπα και έσπασα ένα βάζο και πήγα στην κουζίνα..
«Δεν πάμε καθόλου καλά εδώ μεσα» φώναξε για να το ακούσω.
«Αυτο λέω και εγω» είπα από την κουζίνα.

Σηκώθηκε ο Πέτρος από τον καναπέ και προχώρησε και μπήκε στην κουζίνα..
«Αγάπη μου»
«Φύγε»
«Βρε αγάπη μου ξέρεις μόνο ότι εσένα αγαπάω και ότι είπα εχθές δεν το εννοούσα πάνω στα νεύρα μου το είπα και φυσικά δεν κρύβω τίποτα από εσένα»
«Λες ψέματα»
«Εγω λέω ψέματα; Πώς μπορείς να το λες αυτό για μένα;»
«Εύκολα»
«Γυρνα λίγο και κοιτάμε»
«Ασε με»
«Γύρνα, ωραία, τι λένε τα μάτια μου εσύ ξέρεις και με διαβάζεις, λες να είμαι ερωτευμένη με άλλη;»
«Μπορεί, τι δεν είσαι;»
«Όχι, γιατί λατρεύω που είσαι έτσι τρελή, γιατί αγαπάω εσένα και την οικογένεια που φτιάξαμε, θέλω να με πιστέψεις»
«Ενταξει σε πιστεύω» ακούμπησε τα χείλια του στα δικά μου και μου πρόσφερε παθιασμένο φιλί.
«Λατρεύω που είσαι έτσι τρελή και ζηλιάρα» είπε μέσα από τα χείλια του και χαμόγελα και εγώ τον χτύπησα με μπουνιά στην πλάτη, και χαμογέλασα και εγώ.

Με πήρε από το χέρι και ανεβήκαμε επάνω και μπήκαμε στο υπνοδωμάτιο και με φίλησε δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από τα χείλια μου, με έριξε στο κρεβάτι και όταν άρχισε ο Πέτρος να μου αφαιρεί τα ρούχα, το κλάμα του μωρού μας προειδοποιούσε  ότι ξύπνησε και σηκώθηκα φόρεσα τα ρούχα μου και πλησίασα την κούνια και την πήρα αγκαλιά ήθελε γαλατάκι και έτσι το θήλασα...

Και ύστερα το έβαλα για ύπνο και ξάπλωσα, ο Πέτρος τον είχε πάρει ο ύπνος και έτσι κοιμήθηκα και εγώ..

Το άλλο πρωί σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω ήταν ο Πέτρος στο πάτωμα και είχε την μικρή και περπατούσε με τα γόνατα, και έπαιζαν με τα παιχνίδια, επίσης ξάπλωσε ο Πέτρος κάτω και την είχε κάνει αεροπλανάκι, επίσης της μάθαινε να ζωγραφίζει αλλά η μικρή έκανε μουντζούρες, έβαψε και το πάτωμα.. Η Αλεξία μπήκε στο σπίτι με ένα κουταβάκι, σηκώθηκε ο Πέτρος με την μικρή αγκαλιά..

«Αγάπη μου το νέο μέλος μας ο Bruno»
«Ειναι τόσο όμορφο»
«Έκπληξη»
«Αχ αγάπη μου σε ευχαριστώ είναι πανέμορφο»
«χαίρομαι πολύ που σου αρέσει»
«Μωρό μου εσένα σε αρέσει;» είπα στην Ισμήνη.  Και άρχισε να προσπαθεί να μας μιλήσει. Και με το χέρι της ήθελε να το χαϊδέψει και του τραβούσε τις τρίχες του.

«Αγάπη μου δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό δεν θα έχει τρίχες μετά και επίσης απαγορεύεται μη το ξανά κάνεις» την είπα και με κοιτούσε..

Η Αλεξία με τον Παναγιώτη αργότερα πήγαν στον γυναικολόγο να μάθουν για το φύλο του μωρού..

«Τι είναι γιατρέ;» ρώτησε ο Παναγιώτης
«Να δω καλύτερα, μα βέβαια είναι αγόρι» είπε ο γιατρός..

_______________________________________

Αυτό ήταν το κεφάλαιο.. ελπίζω να σας άρεσει, Πατηστε το αστεράκι και γράψε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε...

The Tactics Of LoveWhere stories live. Discover now