Κεφαλαιο 8

484 19 4
                                    

Φάγαμε μαζί πρωινό βασικά με τάισε κρουασάν και φρυγανιά με μαρμελάδα γεμίζοντας σε όλο το σεντόνι ψίχουλα, κράτησα στο χέρι το ποτήρι με τον φυσικό χυμό και στο άλλο χέρι ήπια μια γουλιά από τον καφέ μου. Πήρα τον δίσκο και προχώρησα προς την κουζίνα με πλησίασε να αφήσει στο νεροχύτη την κούπα του και με φίλησε πεταχτά στα χείλη.

Ο Πέτρος με πήγε στην δουλειά και θα γύριζε στην δικιά του οι δρόμοι μας χωρίστηκαν το αποχαιρέτησα με ένα φιλί στο μάγουλο τρυφερά αλλά ο Πέτρος ήθελε φιλι στα χείλη.

Πρώτα πριν πάω στο γραφείο μου πέρασα από την καφετέρια που είχε η εταιρεία και ήταν και τα κορίτσια εκεί, περίμεναν απαντήσεις για το που χάθηκα, έτσι κάθισα και τους τα είπα όλα από κοντά.. μια άλλη συνάδερφος μας ήρθε με δάκρυα και κάθισε δίπλα μας, και την προσκαλέσαμε..

«Κλαίρη τι συμβαίνει;» ρώτησα
«Με χώρισε μάλλον για άλλη και... Νιώθω προδομένη, τι έχει η άλλη που δεν το έχω εγώ»
«Οι άνδρες παιδί μου κάνουν το κομμάτι τους δεν νοιάζονται αν θα πληγώσουν τον άνθρωπο τους, οι άνδρες θέλουν σεξ μόνο αυτό σκέφτονται, έστω και αν είναι για ένα one night stand, μετά δεν σε παίρνουν τηλέφωνο, πηγαίνουν στην επόμενη, αν είστε ζευγάρι σε παίρνει κάθε τρεις και λίγο τηλέφωνο, είναι από την φύση τους ηλίθια όντα, και αν δεν πάρουν αυτό που θέλουν γίνονται ενοχλητικοί, είναι άκαρδος, εύχομαι ο επόμενος που θα βρεις να μην είναι σαν αυτόν»
«πφφφ, τι συζητούσατε πριν έρθω;»
«Για τον φίλο της Άννα» πετάχτηκε η Ζωή.
«θέλω να κλείσω το μπλοκ»
«Γιατί; Εκεί γράφεις τα συναισθήματα σου όπως τα νιώθεις;»
«Ξερω γιατί το κάνεις τον ερωτεύτηκες» είπε η Αντριάνα και οι υποψίες της βγήκαν αληθινές..
«Ναι με φίλησε και ναι είμαι ερωτευμένη μαζί του»
«Έχεις καμία φωτογραφία του να τον δω;»  η Αντριάνα είχε φωτογραφία του και τον έδειξε...
«Δεν το πιστεύω, αυτός είναι που με χώρισε και με πλήγωσε, κάποια μέρα θα σε βαρεθεί και θα σε χωρίσει όπως έκανε με μένα και με όλες τις κοπέλες τις Πάτρας αυτό το σκουπίδι με έκανε δυστυχισμένη με κορόιδεψε»
«Μα τι λες; Πώς μπόρεσα να το κάνω εγώ αυτό σε μένα, και εγώ που ένιωθα επικριτική στον εαυτό μου, πόσο χαζή νιώθω, είμαι ηλίθια, Κλαίρη και εγώ σου είπα όλα αυτά για σένα και δεν τα ακούω εγώ σου μίλησα υποτιμητικά συγνώμη»
«Ήταν γραφτό να παίξει μαζί μας ο ίδιος άνδρας και με τις δυο»

Μέχρι το βράδυ είχα αποφασίσει να παίξω το παιχνίδι του και να τον κάνω ρεζίλι όπως του αρμόζει, είχα τόσο θυμό μέσα μου. Είχαμε κανονίσει να φάμε μαζί το βράδυ σε ένα εστιατόριο έξω από την Πάτρα..

The Tactics Of LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora