Το βράδυ Ο Πέτρος ήταν κάτω και και εγώ στο δωμάτιο έτρεξα στο μπάνιο και έκανα εμετό.
Βγήκα από το μπάνιο και τον είδα να ανεβαίνει και τρόμαξα..«Όλα καλά αγάπη μου;»
«Ναι μωρό μου απλός πήγα τουαλέτα»
«Αα εντάξει έλα να ξαπλώσεις»
«Δεν χρειάζεται τόσες μέρες ήμουν ξαπλωμένη θέλω να σηκωθώ δεν αντέχω άλλο»
«Ενταξει»
Κατεβήκαμε κάτω και Πήγαμε στην κουζίνα και με ανέβασε στο πάγκο και ήρθε μπροστά μου ανάμεσα στα πόδια μου Και με φίλησε μύρισα μέντα και έβαλε δύο ποτήρια κρασί όμως εγώ δεν ήπια και ο Πέτρος έβαλε μουσική το βαλς των χαμένων ονείρων και χορέψαμε στην κουζίνα.. μαγειρεύαμε μαζί ανοίγαμε την ζύμη και φτιάξαμε μαζί καρδουλες πίτσες και της βάλαμε στο φούρνο...η Αλεξία κατέβηκε τις σκάλες και μας είδε χαμόγελασε και ανέβηκε ξανά επάνω.. έξω ξεκίνησε να βρέχει και ο Πέτρος με πήρε από το χέρι και άνοιξε την μπαλκονόπορτα τις κουζίνας και βγήκαμε έξω και συνεχίσαμε το χορό..
Άρχισε περισσότερο να δυναμώνει και μπήκαμε μέσα και ανεβήκαμε στην κρεβατοκάμαρα μας και αλλάξαμε ρούχα και ο Πέτρος πήρε και με χτύπησε με το μαξιλάρι και του το ανταπέδωσα και με έριξε στο κρεβάτι ήρθε και ο bruno ο σκύλος και το πήραμε αγκαλιά, ξύπνησε και το μωρό και παίζαμε όλοι μαζί στο δωμάτιο.Ο bruno άρχισε να συνηθίζει το μωρό και να το αγαπάει κοιμόταν δίπλα του στην κούνια του και ήταν για φωτογραφία..
Αργότερα κοιμηθήκαμε μαζί αγκαλιά και το άλλο πρωί που ξύπνησα είχε δίπλα μου το δίσκο με το πρωινό και ανασηκώθηκα για να φάω, και ο Bruno ήρθε δίπλα μου να κοιμηθεί.
Ο Πέτρος δεν ήταν δίπλα μου και σηκώθηκα και κατέβηκα τα σκαλιά ώσπου άκουσα ομιλίες στο κάτω χώρο και κατέβηκα να ακούσω λίγο.«Ναι στο υποσχέθηκα αλλά δεν θα συμβεί ποτέ, ναι είμαι ερωτευμένος με άλλη και δεν πρόκειται να τους κάνω να χωρίσουν Επειδή έχεις παρελθόν, διέγραψε το νούμερο μου και συνέχισε την ζωή σου, κακός συμμετείχα στο σχέδιο σου γεια»
Άκουσα τον Λουκά να μιλάει στο τηλέφωνο το έκλεισε και γύρισε στην Όλγα ήταν και ο Πέτρος μαζί τους.
Πήγα στο μπάνιο και έκανα το τέστ εγκυμοσύνης και περίμενα να εμφανίσει αν είναι θετικό η αρνητικό.«Είναι θετικό είναι θετικό θετικό θετικό»
Κατέβηκα κάτω και το έκρυψα πίσω μου και βρέθηκα μπροστά τους.«Τι έγινε Άννα τι φωνάζεις;» Είπε ο Πέτρος.
Οι υπόλοιποι κοιτούσαν με περιέργεια.
«Είναι θετικό είμαι ξανά έγκυος»
«Αγάπη μου με κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου» σηκώθηκε και με πήρε αγκαλιά και με έκανε σβούρες τα δάκρυα χαράς κύλησαν στο πρόσωπο του και στο δικό μου.
ČTEŠ
The Tactics Of Love
FanfikceO Πετρος Καστρινος και η Άννα Βελιώτη βάζουν στοίχημα στον εαυτό τους να κάνουν ο ένας στον άλλον να τον ερωτευτεί παράφορα με ασυνήθιστες τακτικές!!