Κεφάλαιο 41

25 4 2
                                    

Λίγες μήνες μετά πήγα στον γυναικολόγο για να κάνω τον υπέρηχο και να μάθω το φύλο του μωρού με τον Πέτρο κάναμε βιντεοκλήση για να μάθει και αυτός το φύλο του μωρού.

«Αγόρι» Ο Πέτρος συγκινημένος είχε βουρκώσει και οι άλλοι φαντάροι τον πείραζαν.

«Μην μου τον πειράζετε και είναι ευαίσθητο το αγόρι μου» Είπα και οι άλλοι φαντάροι γελούσαν.

Κλείσαμε απότομα την βιντεοκλήση και έπειτα βγήκα από την αίθουσα και γύρισα σπίτι.

Πήρα τηλέφωνο και το ανακοίνωσα παντού, επίσης έκανα προετοιμασίες μόνη μου βασικά μαζί με την Αλεξία για την βάφτιση της μικρής Ισμήνης. Ο Πέτρος εύχεται να μπορέσουν να τον δώσουν εξοδο εκείνες της ημέρες για να είναι δίπλα μας.
Μπομπονιέρες, λαμπάδα, προσκλητήρια, τα φορεματάκι την μικρής και άλλα, πήγα να κοιτάξω σε μαγαζί και με βοήθησε και η κοπέλα που δουλεύει εκεί, και της είπα ότι το θέμα μου είναι η Πεταλούδα και μου έδειξε ένα προσκλητήριο βάπτισης που έχει με πεταλούδες, είπα μια μπομπονιέρα ήταν αρωματικό χώρου με ξυλάκια με άρωμα τριαντάφυλλου με χρυσές πεταλούδες μέσα στο γυάλινο βαζακι, φυσικά ένα ροζ φόρεμα για την μικρή, και λαμπάδα με σχέδια πεταλούδας κ.α.

Πέρασαν οι μέρες και ο Πέτρος τελικά μπόρεσε να βγει από το στρατόπεδο και γύρισε στο σπίτι μας..
Σε λίγους μήνες απολύεται γίνεται και αυτός ένα καλός πολίτης, επιτέλους να γυρίσει σπίτι μας στην οικογένεια μας, που τον περιμένω πως και πως, τόσους μήνες χωριστά η αγκαλιά μου είναι κρύα χωρίς να νιώθω την ασφάλεια του, και πλέον να μην βλέπω εφιάλτες στον ύπνο μου.

Επίσης σε λίγους μήνες μπαίνω και στον μήνα μου για να γεννήσω το αγοράκι μου και θα είμαι ακόμα ποιο ευτυχισμένη.

Άρχισα να ετοιμάζομαι για την βάφτιση ήρθε η κοπέλα να με βάψει και να μου κάνει τα μαλλιά μου και φόρεσα είναι πανέμορφο φόρεμα Φούξια με πεταλούδες και κατέληγε μέχρι γάμπα και το συνδύασα με τακούνια όχι τόσο ψηλά με κορδόνι που έδενε στον αστράγαλο.

Τα μαλλιά μου μου τα μάζεψε σε ένα πανέμορφο χαμηλό σινιόν κότσο και οι αφέλειες μου μου της έκανε μπούκλες, με έβαψε και μου τόνισε λίγο περισσότερο τα γαλάζια μάτια μου φόρεσα και κραγιόν και ήμουν έτοιμη.

Ο Πέτρος ήταν έτοιμος πιο νωρίς γιατί πρόσεχε το μωρό μέχρι να ετοιμαστώ εγώ,.. αν και η μικρή μας γκρινιάζει γιατί θέλει εμένα αλλά ο Πέτρος την έβαλε στο Ρηλαξ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Tactics Of LoveWhere stories live. Discover now