Το επόμενο πρωί έκλεισα το ραντεβού με τον γυναικολόγο μου ήθελα να δω την υγεία του μωρού..
Πήγα με τον Πέτρο από τον γυναικολόγο και έκανα έναν υπέρηχο και ήταν υγιές το μωρό και ακούσαμε και την καρδούλα του..
Μετά πήγαμε μια βόλτα, περάσαμε από το μουσείο και οι εργασίες θα τελειώσουν και θα μπορώ να βάλω ούτε σε έναν μήνα τους πίνακες μου και σε δύο μήνες θα ξεκινήσουν τα εγκαίνια. Είμαι πολύ χαρούμενη.
Ο Πέτρος με τους φίλους του το ανέλαβαν και τελικά έγινε αυτό που ήθελα είναι ενα αριστούργημα.
πλησιάζουμε στις γιορτές και είμαι χαρούμενη. Ο πατέρας μου μας κάλεσε να πάμε να φάμε στο πατρικό μου, φυσικά δεν έχω καμία όρεξη να δω τα μούτρα της αλλά το κάνω για τον πατέρα μου άσε που δεν θέλω να πάω τώρα τελευταία με της ζαλάδες και τις αναγούλες θα το καταλάβουν, είχα αποφασίσει να μην το πω αλλά τώρα θα φανούν τα συμπτώματα της εγκυμοσύνης.
Ντύθηκα φόρεμα ένα λευκό πουλόβερ φόρεμα μακρύ με σχέδιο,φόρεσα το παλτό μου πήρα την τσάντα μου και βγήκα από το σπίτι, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και οδήγησε μέχρι το πατρικό μου..
«Να τους το ανακοινώσουμε μετά από το φαγητό» λέω
«Ο πατέρας σου θα χαρεί πραγματικά οπότε του το ανακοινώσουμε»
«Θέλω να δω μούτρα της ξινής που είμαι πρώτη εγώ που θα παντρευτώ και όχι η ξινή κόρη της»
«Πιστευεις δεν θα χαρούν;»
«Εγκεφαλικό θα πάθουν μάνα και κόρη» Και γελασαμε...Ανεβήκαμε τα εξωτερικά σκαλοπάτια και ήμασταν έξω από το σπίτι και μπήκαμε με τα κλειδιά μου και μας περίμεναν στο σαλόνι η Όλγα μόλις κατέβαινε τα σκαλοπάτια και με αγκάλιασε και μετά από εμένα χαιρέτησε και τον Πέτρο.
Ο πατέρας μου με αγκάλιασε σφιχτά και δεν με άφηνε, χτύπησε η πόρτα και άνοιξα και ο Πέτρος αντέδρασε φυσιολογικά..
«Πατέρα; Μητέρα;» είπε ο Πέτρος
«Έκπληξη» είπε ο πατέρας μου (Άννα)
«Δεν σας περιμέναμε» είπε ο Πέτρος
«Δεν μας θέλεις αγόρι μου;» είπε η μητέρα του
«Σας θέλω καλά κάνατε και ήρθατε»
«Πήγα στην Πάτρα είχα μια δουλειά εχθές και με την ευκαιρία πέρασα από το μαγαζί και βρήκα τον πατέρα σου και τους κάλεσα για φαγητό αφού θα ερχοσασταν και εσείς» είπε ο πατέρας μου( Άννα)
«Πολυ καλή ιδέα πατέρα» είπα και πήρα τον Πέτρο και βγήκαμε στο μπαλκόνι γιατί τον είδα προβληματισμένο.
«Τι μούτρα είναι αυτά; δεν χάρηκες που είναι και οι γονείς σου εδώ;»
«Ξερεις αγάπη μου καλύτερα έτσι θα μας είναι ποιο εύκολο να τους το πούμε»
«Άντε μπράβο χαμογέλασε τώρα και πάμε μέσα» είπα
«Πάμε»
«Η τραπεζαρία είναι έτοιμη ας περάσουμε στο τραπέζι» είπε η Πολυξένη
Καθίσαμε στο τραπέζι και εγώ προτίμησα ένα ποτήρι νερό και ο πατέρας μου απόρησε, γιατί σε κάθε τραπέζι με γνωστούς πίνω κρασί.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Tactics Of Love
FanficO Πετρος Καστρινος και η Άννα Βελιώτη βάζουν στοίχημα στον εαυτό τους να κάνουν ο ένας στον άλλον να τον ερωτευτεί παράφορα με ασυνήθιστες τακτικές!!