«Δεν ήξερα αν πραγματικά έπρεπε να στο δείξω απλά πρέπει να ξέρεις»
«Τι συνέβη Αλεξία;»
«Η Νατάσα»
«Τι έγινε με την Νατάσα, Αλεξία» είπα και μαζεύτηκε λίγο, μου έδειξε με το κινητό της την φωτογραφία που ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Νατάσα. Είχε μια φωτογραφία τους πριν γνωριστούν η Άννα με τον Πέτρο, και σχολίασε κάτω από την φωτογραφία στο Story..
"Καλή θητεία μωρό μου να προσέχεις και να γυρίσεις σπίτι σου ως πολίτης" έγραφε.
Σηκώθηκα άλλαξα ρούχα και βγήκα από το σπίτι, μπήκα στο αμάξι και έβαλα μπρος και πήγα προς το σπίτι των πεθερικών μου και χτύπησα το κουδούνι..
«Αννα μου τι έκπληξη είναι αυτή; Να σε κεράσω κάτι;» είπε η Αγγελική.
«Γεια σου Αγγελική μου, ο Θέμης που είναι;» ρώτησα
«Τι συμβαίνει; στο γραφείο του ειναι στο τέλος του διαδρόμου δεξιά»
«Η Νατάσα ανέβασε μια φωτογραφία με τον Πέτρο και θέλω να απολυθεί αμέσως από το νυχτερινό μαγαζί»
«Πέρασε, από εκεί είναι το γραφείο του» είπε η Αγγελική.Χτύπησα την πόρτα του γραφείου του Θέμη και πήρα άμεση απάντηση από την άλλη μεριά και μπήκα μέσα..
«Άννα μου, τι κάνεις εδώ; Σε τι οφείλω την επίσκεψη σου;» Είπε ο Θέμης
«Θέλω αυτή την στιγμή θα απολυθεί η Νατάσα από το μαγαζί»
«Τι συμβαίνει Αννα;» Του έδειξε την φωτογραφία.
«Θα ζητήσω να την σβήσει την φωτογραφία όμως δεν μπορώ να την απολύσω»
«Θέμη αυτή η κοπέλα πρέπει να απολυθεί, για να πάρει το μάθημα της»
«Δεν μπορώ να βρω να την εγκαταστήσει μέχρι αύριο το βράδυ πρέπει να τραγουδήσει, χαρές έχουμε ένα νέο μέλος ήρθε στον κόσμο»
«Οκ αλλά αύριο μετά από το σόου θα απολυθεί»
«Εντάξει Άννα μου»
«Σε ευχαριστώ πολύ Θέμη»Βγήκα από το σπίτι και μπήκα στο αμάξι..
«Κακό μπελά μας δημιούργησε η Νατάσα» μπήκε η Αγγελική στο γραφείο του.
«Αλλοπρόσαλλη η συμπεριφορά της ρεζίλι με έκανε,δεν ήξερα τι να πω στην νύφη μας με τι μούτρα θα την κοιτάξω» είπε ο Θέμης και χτύπησε το γραφείο του με την μπουνιά του.
«Συμφωνώ επίσης να απολυθεί αμέσως»είπε η Αγγελική
«Αυτο θα γίνει μετά από την τελευταία της βάρδια» δεν είχε άλλη επιλογή ο Θέμης.
«Το ελπίζω» είπε αυστηρά η Αγγελική και γύρισε στο σαλόνι να συνεχίσει το βιβλίο που είχε ξεκινήσει, η Αγγελική αγαπάει πολύ την Άννα.Πήγα από το σπίτι της Νατάσα χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε φορούσε ένα μίνι φόρεμα μαύρο με ζαρτιέρες μαύρες, χαμογέλασε μόλις με είδε και εγώ την χαστούκισα με δύναμη, την έπιασα από τα μαλλιά την έβγαλα έξω από το σπίτι της..
ČTEŠ
The Tactics Of Love
FanfikceO Πετρος Καστρινος και η Άννα Βελιώτη βάζουν στοίχημα στον εαυτό τους να κάνουν ο ένας στον άλλον να τον ερωτευτεί παράφορα με ασυνήθιστες τακτικές!!