NELER OLMUŞTU?

38 5 1
                                    

DİKKAT: Hikayenin okuruysanız düzenlenen bölümleri yeniden okumamak için aşağıya bıraktığım özeti okuyup ikinci kitaba geçmelisiniz. Düzenlenen bölümleri okuduysanız ancak hatırlamakta zorlanıyorsanız da özeti okuyabilirsiniz.

İyi okumalar dilerim.

KÖTÜLER AŞKA DÜŞTÜĞÜ ZAMAN'DA DAHA ÖNCE;

Veronica intihar ettikten sonra tanrılar zamanı 2 yıl öncesine alarak yaşaacak bir felaketi önlemek isterken aynı zamanda unutulmuş olmalarının intikamını güderler. Veronica 2 yıl öncesinde uyandığında onun gibi ışık büyüsüne sahip olan 4 üvey erkek kardeşinin de geçmişe dönüşü hatırladığını fark eder. Yanlış anlaşılmaları çözmek için bir araya geldiklerinde dukalıkta bir krallık casusu olduğunu öğrenirler ancak bu kadarla da kalmaz. Doğunun büyük büyücü ustası zaman işleyişini bozarak Maximillian Dukalığı'nı ziyarete gelir ve Veronica'ya evlenme teklifi eder. Zaman bildiklerinden daha farklı işlemeye başladığında Veronica hayatının iplerini eline almak için harekete geçer. Doğu dükü Felix Bo Clarence ulaşmak istediği tanrılarla iletişime geçen kızı kendi safına çekmek isterken Veronica doğum sırrıyla yüzleşmek zorunda kalır, öte yandan krallık iki güçlü dukalığın evlilik akdiyle birbirlerine yaklaşmasından hoşlanmamaktadır. Kral Hubert Maximillian'aa bir teklifle gelir ancak bir yanlış anlaşılma sonucu Felix Bo Clarence ve Veronica Maximilian sosyete çıkış balosunda nişanlarını duyurmak zorunda kalır.

Doğu ile yolları her yaşamında kesişen Veronica daha fazlasını öğrenmek ve büyüsünü uyandırmak amacıyla Felix Bo Clarence ile evlenmeyi kabu eder ancak doğuda onu bekleyen tek şey harem, kaos ve canavarlar değildir. AŞk çok geçmeden kızın kapısını çalacaktır.

Birbirlerine aşk sözü veren çift krallığa karşı bir isyanı planlamak ve unutulmuş tanrıları geri getirmeyi planlarken Veronica'nın içinde bulundurduğu ve birbirinin zıttı haline gelmiş ateş ve ışık büyüsünün dengesi bozulur, aylar geçirdiği doğuda bir gece Veronica'nın büyüsü uyanır ancak bu durum hemen yanı başında uyuyan eşine zarar verir ve Felix Bo Clarence büyü dengesinin bozulması ve ipliklerin düğümlenmesiyle yenik düşer. Kızın büyüsünü dengelemek ve ruhunu kurtarmak için kendini tehlikeye atan adamı kurtarma sırası Veronica'ya geçmiştir. Ne yazık ki bunun için sağlam bir irade ve çokça çalışma gerekecektir.

Felix Bo Clarence bir rüya boyutunda tanrılar tarafından iyileştirilir ve bu sırada Veronica ışık büyüsünü şifa tanrısı için bir kaynak haline getirmiştir, kız büyüsünden vazgeçtiğinde denge sağlanır ancak öfkesi bilenmiştir. Eski evine, Maximillian Dukalığına yollanan isyan bildirgesi çok geçmeden doğuya misafirlerini çağıracaktır.

KÖTÜLER AŞKA DÜŞTÜĞÜ ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin