Bölüm 25: Pişmanlıkla Dolmak

64.4K 5.1K 1.3K
                                    

Hellooğğ!

Bu bölüm efso diyorum ve susuyorum...
Yorum yapmayı unutmayın güzellerim 🥹

 Yorum yapmayı unutmayın güzellerim 🥹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 25: Pişmanlıkla Dolmak

Bade insanlara inanmayı uzun süredir bırakmıştı. Ayaz'ı bir arkadaş olarak hayatına almıştı evet, ancak şirkette ortak olmalarına rağmen arasında bir mesafe vardı.

Yine de ona karşı minnettar hissediyordu. Kendi arkadaşına sırt çevirip neden kendine yardım ettiğine dair elbette teorileri vardı, ancak defalarca artık bir erkek olarak kimseyi istemediğini söylemişti.

Ve neden böyle bir yalan söylediğini anlamak istiyordu.

"Senden cevap bekliyorum?" diyerek ısrarlı gözlerle Ayaz'a bakan Bade sabırsızdı.

Aklı biraz önce yanından ayrıldığı adamda kalırken ona bir şekilde haksızlık ettiğini düşünüyordu. Buraya geldiğinden beri peşini bırakmayan Boran, vazgeçmemişti hiç ondan. Bade ne laflar ederse etsin geri adım atmamıştı.

Şimdi ondan ve bebeğimden çaldıkları için büyük bir pişmanlık duyuyordu.

Ayaz şaşkınlığını ustaca gizleyerek "Ben gerçekten araştırdım ve öyle duydun etraftan Bade." dediğinde Bade afalladı.

Hayret dolu ifadesiyle "Bu kadar basit mi yani?" diye sordu.

"Benim bebeğim baba kelimesini bilmiyor Ayaz. Elbette kendi yaptığım davranışların hesabını sana kesemem ama beni yanlış yönlendirdiğini kabul de etmiyorsun."

Ayaz endişeyle Bade'ye uzanacakken genç kadının geri çekildiğini görünce hayal kırıklığıyla doldu.

"Bu zamana kadar ben vardım senin yanında Bade." dediğinde genç kadın camda olan gözlerini karşısındaki adama çevirdi.

Daha ne kadar saçmalayacağını düşünürken Ayaz oldukça paniklediği için aklındakileri söylemeye başladı.

"O şerefsiz yüzümü ne hale getirdi!Seni terk edip giden adam yüzünden senin yanında olan insana hesap mı soruyorsun?"

Bade dişlerinin arasından "Ne saçmalıyorsun sen? Bana yalan söylediysen elbet hesabını soracağım!" dediğinde Ayaz da sinirle gözlerini yumdu.

Cevap veremiyordu çünkü her şeyi bir bir söylese Badeyle bir daha eskisi gibi olmayacaktı.

Bade sakinleşmek için derin bir nefes alırken gözlerini yumdu.

Gözlerini yavaşça araladığında Ayaz'a döndü ve "Bak Ayaz... Yaptığın her şey için minnettarım. Çok kötü bir ruh halindeyken destek oldun bana. Buradan gitmemi sağladın, kimliğimi senin sayende gizledim yaptıklarını hiç sorgulamadım. Kendime iş kuracağım sırada bana destek olmak istediğini söyleyerek yanımda olmak istedin, yine itiraz etmedim." dediğinde karşısında daha da panikleyen bir adam vardı.

BİR KÜÇÜK SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin