Hello!
Hemen bölüme koşalım bebeklerim 😘
Bölüm 28: Çıkmaz"Mavi... Mavi'nin babası Boran'mı Bade? Sen... Bize yalan mı söyledin?"
Beklemediğim bu durumla şaşkınlıktan dudaklarım aralanırken gözlerim önüme siper olmuş Boran'a çevrildi. Dimdik bir duruşla Berzan abime bakarken gözlerimi kapatarak derin bir nefes aldım.
Kendimi cesaretlendirerek Boran'ın arkasından tamamen çıktığımda bir kaç adım atarak onlara yaklaştım.
Çıldırmış gözleri ikimizin arasında giderken Boran'ın bana baktığını hissediyordum. Biliyordum ki normal şartlarda hiç çekinmeden cevap verirdi. Ancak abimle konuşmam için bu cevabı bana bırakmıştı.
Gözlerimi Berzan'dan ayırmadan hafifçe kafamı sallayarak "Evet." dedim.
"Duydukların doğru."
"Hah!" diyerek sinirden gülmeye başlarken ellerini saçlarından geçirdi. Kapının önüne kadar yürüyerek yumruk attığında Boran sinirden delirmek üzereyken öylece onu izliyordum.
Sinirle bana döndüğünde düz çıkartmaya çalıştığım sesimle "Bebeğimin babası Boran." dedim tekrar.
O an çıldırmış bakışları benden Boran'a çevrildi.
Parmağını uzatarak "Ulan!" diye bağırdı.
"Ulan ben ne yapayım şimdi seni! Sen... Nasıl benim kardeşimi hamile bırakırsın?!"
Kalbim hızla atarken Boran ona cevap vermedi, öylece bakıyordu. Sanki Berzan abimin sinirini atması için her şeye hazırlamıştı kendini.
Berzan abim dişlerini sıkarak hızlıca yanımıza koştuğunda Esra ve ben çığlık atarken sert bir yumruk attı Boran'a.
Kalbim duracak gibi olurken abimin koluna yapışarak çekmek istedim ancak o Boran'ın yakasına yapıştı.
"Kardeşimin bir gecelik ilişkisi sen miydin?" dedi ölümcül bir sesle.
Ardından suratında bir afallama oluşurken "Bir dakika, bir dakika..." dedi. Eli hala Boran'ın yakasındaydı.
Ve şimdi daha da kızgındı.
"Bütün bunlar senin planının parçası mıydı pezevenk?" dediğinde mideme yumruk yemiş gibi oldum. Boran'ın ise suratı kasıldı.
"Kardeşimi kandırdın mı lan? Yoksa, yoksa istemeden-"
Boran "Asla!" diye bağırdığında abim bir yumruk daha attı.
Artık sinirden çıldıracak gibiydim. Kolundan hızlıca çekerken gücüme şaşırmış olmalı ki irkilerek bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KÜÇÜK SIR
General FictionOnların kaderi yıllar önce yaşanmış tek bir gece sayesinde birleşti. Bir anda karşısına çıkan ve peşini bırakmayan Atmanlı aşireti genç kızın bütün sokaklarını çıkmaz sokağa çevirecekti. Bu zamana kadar her işini kendi halleden bir kız şimdi nasıl...