Zaman Geçidi (3.Bölüm)

264 26 4
                                    


3.Bölüm

Seçil~~

Peki, bu çocuk ne olacaktı?

"Gerçekten doğru söylüyormuşsun. Bu aynadan geçerek odama gelmişsin" dedi çocuk hayretle odamı incelemeye başlayarak.

Bir de yalan mı söyleyecektim? Ben yalan söylemeyi hiç sevmezdim. Ne olursa olsun herkese doğruyu söyleme taraftarıydım.

Ben bunları düşünürken pat diye odamın kapısı açıldı ve içeri kızlar girdi. Bizi görünce suratlarında şaşkınlıkla dolu bir ifade oluştu. Bir bana bakıyorlardı, birde çocuğa.

"Hey! Siz burada ne yapıyorsunuz? Hem bu çocukta kim?" diye sordu Zeynep dayanamayıp.

Gerçekten bu çocuk kimdi? Ben bile bilmiyordum.

"Ben Cenk" diyerek kendini tanıttı.

Onun sesini duyunca birden irkildim. Demek adı Cenk'ti. Bak mesela onun adı bana garip gelmemişti. Benim adım ona niye peki tuhaf gelmişti?

"Durun bir dakika az önce bu odaya girdiğimde kimse yoktu. Siz buraya hangi ara geldiniz?" diyerek Yaprak bize soran gözlerle bakmaya başladı.

"Orası biraz karışık sonra anlatsam" diyerek Yaprak'ın sorusunu cevapladım.

"Bizim zamanız çok nasıl olsa, sen anlat biz dinliyoruz" diyerek bana döndü Zeynep. İkisi de fazla mı meraklıydı yoksa bana mı öyle geliyordu?

"Tamam, anlatacağım ama dalga geçmeyeceksiniz. Söz mü?" soran gözlerle onlara baktım. Ne olacağı belli olmazdı. Ben bile ne olduğunu tam olarak sindirememiş ve ne olduğunu anlamamışken, anlattıklarımdan sonra onların ne tepki vereceğini bilemiyordum.

"Aaa aşk olsun biz senle ne zaman dalga geçtik?" diyerek sitem etmeye başladı Yaprak. Birde bilmezden geliyordu Yarabbim.

"Saymaya başlamayayım istersen" dedim ona sataşarak.

"Tamam, dalga geçmeyeceğiz. Söz" diyerek en sonunda geri adım attı Yaprak. Yaprak işine gelince hemen tartışmada ilk çekilen olurdu.

"O zaman ayakta kalmayalım yere oturalım" diyerek öneride bulundum.

Ben yokken yeni aldığım yatak odası takımı gelmişti. Ama oturacak bir koltuk yoktu bu yüzden hep birlikte yere oturduk. Cenk sanki bilerek yanıma oturmuştu. Kızlar bana soran gözlerle bakıyorlardı.

"Hadi seni bekliyoruz" sabırsızlığını dile getirdi Yaprak.

"Tamam, anlatacağım sakin olun. Ben Yaprakla kavga edip kafeden çıktıktan sonra bir mağazaya girdim. Oradan şu gördüğünüz yatak odası takımını aldım. Ama bu yatak odası takımının bir şeyi eksikti bu eksik olan şey bence yatak odası takımının olmazsa olmazı..." dedim yine en başından başlayarak ama:

"Seçil biz senin ne aldığını? Ya da ne yaptığını? Merak etmiyoruz buraya nasıl geldiğinizi? Onu merak ediyoruz" diyerek sözümü kesti Zeynep. Ne kadardı sabırsızdı? Anlatıyordum ya işte.

Cenk birden sırıtmaya başladı.

"Niye sırıtıyorsun?" diyerek ona baktım.

"Bende aynı şeyi söylemiştim sana hatırlıyor musun?" diye sordu ve bana döndü. Ne demek istediğini anlamıştım. Az önceki konuşmamız da bana aynısını söylemişti.

"Evet, hatırlıyorum" diyerek sorusunu cevapladım.

"O zaman uzatma da sadede gel " dedi Yaprak'ta araya girerek. "Emredersiniz Hanımefendi!" Bunu içimden söylemiştim tabii.

Yanlış Zaman (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin