12.BölümSeçil~~
"Ne yapıyor ya benziyorum? Kendimizi korumamız için bir şeyler yapmamız lazım" dedim ve elimde tava mutfağın kapısına doğru hareketlendim.
Ayak seslerinin mutfağa doğru geldiğini duydum. Elimdeki tavayı havaya kaldırdım. İçeri girdiği anda avazım çıktığı kadar çığlık atmayı da ihmal etmedim.
O da benimle çığlık attı.
Tam elimdeki tavayı başına geçiriyordum ki içeri girenin Abim olduğunu anladım.
"Abi!" dedim şaşkınlıkla.
"Seçil! Ne oluyor burada?" diye sordu Abim sinirle.
"Ben seni hırsız sandım" dedim derin bir nefes alarak.
"Ne? Ne sandın? Ne sandın? Hırsız mı?" diye sordu Abim peş peşe şaşkınlıkla.
"Evet, evde benden başka kimsenin olmadığını düşünüyordum. Hani sen gece Arslan'la birlikte tuttuğunuz evde kalacaktın? Ne zaman geldin?" diye sordum merakla.
"Kalacaktım ama sana ulaşamayınca gecenin köründe geri döndüm. Bir baktım ki kardeşim odasında değil. Bu saatte kadar asıl sen neredeydin? Bakalım bana onu söyle" dedi kızgın bir şekilde. Bir gözü Cenk'in üstündeydi.
"Gerçeği mi istersin?" diye sordum kaşımı havaya kaldırarak.
"Evet" dedi başını sallayarak.
"Cenk'lerdeydim" dediğim anda Abim'in gözü sanki yerinden oynamıştı.
"Cenk'lerde miydin?" diye sordu şaşkınlıkla.
"Evet" dedim başımı sallayarak ve ona akşamki sesleri anlattım.
"Eee bu hikaye de Cenk'in yeri nerede? Ben onu anlamadım" dedi Abim kollarını kavuşturarak Cenk'e sinirle bakarken.
"Evde kimse yoktu. Bende size ulaşamayınca, sizden başka tanıdığım tek kişinin yanına gittim" dedim doğruyu söyleyerek.
"Bu kıyafetlerle mi?" diye sordu Abim kuşkuyla.
"Evet, bu kıyafetlerle. O korkuyla hiçbir şey düşünemeden kendimi dışarıya attım. Aslında sizi yeniden arayacaktım ama telefonum aniden kapanınca bir daha geri açılmadı" dedim iç çekerek.
"Yani eminsin eve hırsız girdiğine?" diye sordu Abim tek kaşı havada.
"Evet, o sesleri başka nasıl açıklayabilirim? Polise filan mı haber versek? Ya da ne bileyim evin kilitlerini mi değiştirsek?" diye sordum endişe ile.
"Tamam, ben çilingiri ararım. Sen polise haber ver" dedi Abim ve mutfaktan çıktı.
"Valla beklediğimden iyi tepki verdi" dedi Cenk derin bir nefes alarak.
"Abim biraz sert görünür ama içinde yumuşacık bir kalbi vardır. Merak etme yani. Seni öldürmez ama demedin deme birkaç kemiğini kırabilir" dedim ve telefonumdan polisin numarasını çevirdim.
"Çok sağ ol ya içimi rahatlattın" dedi sinirle bana bakarak. Ona gülümsedi ve telefonun karşısındaki polis memuruna şikayetimi anlattım.
10 dakika içerisinde polisler eve gelmiş ve delil toplamaya çalışmıştı. Onlar gittikten sonra çilingir bütün kitleri değiştirmiş ve yeni kilitleri takmıştı. Bu olanları bir de kızlara anlatmak vardı.
Yaprak çok korkmuştu. Duyar duymaz bana sarılmış ve özür dilemişti. Yanımda Cenk'i görünce de bana kaçamak bir bakış atmayı da ihmal etmeyerek olanları anladığını söylemişti. Onun bu haline gülsem de Zeynep'in bana karşı olan tavırlarına sinir olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Zaman (TAMAMLANDI)
Ciencia FicciónBilmediğimiz gerçekler vardır, olmadıkları anlamına gelmez ve en önemlisi inkâr etmek bunu değiştirmez... Hayatımız her an maf olabilir. Çoğu zaman bu bizim elimizde değildir. Sadece bir 'ayna' sizi yok edebilir. Gelecek bizi korkutur ama aniden ken...