Multimedia: Seçil'in Elbisesi5.Bölüm
Seçil~~
Abim odamın kapısında bize bakarak:
"Siz burada ne yapıyorsunuz ?" diye sordu.
"Şey..." kekelemiştim yine.
"Şey ne?" sinirlenmeye başlamıştı. Ben ne diyecektim şimdi?
"Ben, Seçil'e bir şey sormak için gelmiştim" Cenk beni bu zor durumdan kurtarmaya çalıştı ama:
"Bu saatte bir şey sormak için geldin! Hem de benim kardeşime, kuzenine neden sormaya gitmedin de benim kardeşime sormaya geldin?" diye sordu Abim de makul olarak.
"Hangi kuzenime?" dedi Cenk istemeden pot kırarak.
"Hangi kuzenin olacak Cenk, Zeynep'ten bahsediyor Abim" diyerek bende Cenk'i kurtarmaya çalıştım.
"Haa! Zeynep erkenden uyuduğu için buraya geldim" dedi Cenk aklına ilk gelen yalanı söyleyerek.
"Ne sordun peki?" Abim üstelemeye devam ediyordu.
"Şey..." diye bu seferde Cenk kekelemeye başladı ve:
"Buraya en yakın taksi durağı nerede diye sordum? Şimdi de gidiyordum" koşarak odamdan çıktı.
"Siz benden bir şey saklıyorsunuz ama anlamadım. Boş ver yakında çıkar kokusu zaten" diyerek Abim'de Cenk'in ardından odamdan çıktı.
Ucuz atlatmıştık.
Onlar çıktıktan sonra kendimi yatağa attım. Derin bir nefes aldım bugün, benim yüzümden daha yalan söylemeyen kalmamıştı. Tam gözlerimi kapatmış dinleniyorum ki odamın kapısı bir süre sonra yeniden açıldı. Cenk'ti kapıyı açan.
"Senin burada yine ne işin var?" kısık sesle sordum.
" Sence? Benim cidden ama cidden artık gitmem gerekiyor" dedi sessiz bir şekilde.
"Özür dilerim. Seni de burada alı koydum. Çabuk git" dedim ayağa kalkarak.
"Önemli değil ama sen odanın kapısını ben gidene kadar kilitlesen iyi olur. Abin tekrar gelirse bir daha uğraşamayız" dedi biraz tedirgin bir şekilde.
"Aynen iyi fikir" dedim ve odamın kapısını kilitledim.
"Tamam, gidebilirsin artık" dedim sesimi alçak tutmaya çalışarak.
"Tamam " dedi ve aynaya yaklaştı. Tam aynaya dokunacakken bana geri döndü ve:
"Seninle tanışmak güzeldi, hoşça kal " dedi ve aynaya dokunup ortadan kayboldu.
O an ne yapacağımı bilemediğim için yatağımın önündeki koltuğa oturdum. Onu belki de daha hiç göremeyecektim aslında aynadan geçip buraya geldiğimizde onun hakkında oldukça endişeliydim. Bu çocuk kimdi? Ben nasıl aynadan başka bir yere geçiş yapmıştım? Ama bütün endişelerim boşuna çıkmıştı.
Bu kadar aksiyondan sonra kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Aynam nasıl bir zaman geçidi olabilirdi? Aynaya bana satarken yaşlı adam bu aynanın sırrını biliyor muydu acaba? Bilerek mi bana bu aynayı satmıştı? Ama neden? Neden ben?
100 yıl ileri gidebilmemi sağlayan bu ayna aynı zamanda benim için bilinmezler dolu bir yerdi. Orada başıma neler gelebileceğini düşünmek bile istemiyordum. Ben kendi zamanımda bile tedirgin yaşarken bir de oranın sıkıntısını çekemezdim. Evet, ya evet bir daha ben bu zaman geçidi midir ayna mıdır nedir bu şeyi kullanmayacaktım. Hayatımı bir gizem yüzünden tehlikeye atmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Zaman (TAMAMLANDI)
Ficção CientíficaBilmediğimiz gerçekler vardır, olmadıkları anlamına gelmez ve en önemlisi inkâr etmek bunu değiştirmez... Hayatımız her an maf olabilir. Çoğu zaman bu bizim elimizde değildir. Sadece bir 'ayna' sizi yok edebilir. Gelecek bizi korkutur ama aniden ken...