Senden Hoşlanmak Mı? (9.Bölüm)

126 16 1
                                    


9.Bölüm

Cenk~~

Zor kurtulmuştum iyi ki kıyafetleri bende kalmıştı. Birlikte Selçuk'un arabasının yanına geldik. Arabası oldukça değişikti. Yerdeydi. Bu araba modellerin resmini ben en son üniversite de ders de filan görmüştüm. Canlı olarak ilk defa karşımda görüyordum.

Seçil gibi dışarı çıkar çıkmaz etrafı incelemeye başladım. Herkesin kıyafeti bizimki gibi tek renk değil farklı farklıydı. Demek 2020 modası buydu. Daha önce birkaç fotoğrafta görmüştüm ama yine de şaşırmamak elde değildi.

"İlk defa mı buraya geliyorsun? Arabaya binsene " diyerek beni düşüncelerimden uyandırdı Selçuk.

Arabasına bindim ve arabayı nasıl sürdüğüne dikkat ettim gerçekten de çok ama çok değişikti. Uçan arabaların yerine böyle yerden giden arabalar. Bu arabalar nasıl çalışıyordu ki? Bir sürü değişik düğmeleri filan vardı. Çocuk gibi arabanın orasını burasını karıştırmamak için kendimi zor tutuyordum.

Selçuk en sonunda bir yerde durdu. Arabadan indim. Binalar bizim oradaki gibi gökyüzüne kadar değildi (bazıları hariç). Ama yine de bir bütün içerisinde oldukça güzel görünüyorlardı. Selçuk bir yere giriyordu. Bende onu takip ettim.

İçeri girdiğimizde biri hemen yanımıza geldi.

"Buyurun ne aramıştınız?" diye sordu kadın merakla bizi süzerek. Saçlarını topuz şeklinde yapmış olan bu kadın üzerine siyah etek ve beyaz gömleğin üstüne siyan bir ceket giymişti.

"Takım elbise" diye direkman cevapladı Selçuk kadını.

"Buyurun bu taraftan" diyerek bizi bir yere yönlendirdi. Galiba burası bir mağazaydı ama içi çok garip döşenmişti.

Bir yerde durdular. Bana bir takım elbise uzattılar ve giyinmem için bana bir oda gibi olan kare şekilde bir şeyi gösterdiler. İçerisine girdim ve kapıyı kapattım. Üzerimi değiştirdim. Dışarı çıktım. Kadının bana gösterdiği aynaya doğru yürüdüm.

"Bence yakıştı" Selçuk beğendiğini dile getirmişti.

"Ama bence daha yakışıklı görünmek için gözlüğünü de çıkar" diye eklemekten de çekilmedi.

Gözlüğümü çıkarıp elime aldım ve aynaya baktım gerçektende daha iyi görünüyordum.

"Tamam, o zaman hadi ödeyelim ve partiye gidelim" diye öneride bulundu Selçuk.

"Tamam, ilk önce öteki kıyafetlerimi alayım ama "

"Onlar getirir. Sen beni takip et" bende onun sözünü dinleyip onu takip ettim.

Kasa sandığım bir şeyin önünde durup, cüzdanından para çıkarıp ödedi. Dışarı çıktık. Az önceki kadın elindeki poşetle bizi takip ederek, arabaya binmeden önce poşeti bana uzattı.

---

Kısa süre sonra bir mekânın önündeydik Arabadan indik. Selçuk arabasının anahtarını birine verdi. Adam arabaya binerek, bir yere götürdü.

Mekâna ilk Selçuk girdi. Bende onun peşinden girdim. Her yer çok ışıltılı idi. İnsanın gözünü alıyordu. Son ses müzik ise insanın dengesini şaşırtıyordu.

Gözüm mekâna girince direk Seçil'i aradı ve onu çok geçmeden buldum. Bir masada arkadaşları ile oturuyordu. Bugün gerçekten çok güzel görünüyordu. Onun yanına doğru yürümeye başladım.

---

Seçil~~

Cenk bana doğru gelmeye başladı bende ona doğru yürüdüm ve ona sarıldım. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama iyi hissettirmişti sarılmak.

Yanlış Zaman (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin