Panik Dalgası (18.Bölüm)

82 9 0
                                    


18.Bölüm

Seçil~~

Kendimi yine odanın zemininde bulmuştum. Hala şu inişlere bir türlü alışamamıştım. Yaprak'ın ne halde olduğunu görmek için arkamı döndüm ama onu bulamadım.

Neredeydi? Burada olması gerekmez miydi?

Çok geçmeden bir panik dalgası bütün vücudumu sarmıştı. Nasıl olurdu da o aynadan geçemezdi?

Dün Abim geçebilmişti. Acaba iki kişi aynı anda aynadan geçemiyor muydu?

Hayır, olamazdı. Çünkü kendi zamanımıza dönerken Abim ile beraber aynadan geçmiştik.

Hem Cenk ile tanıştığımız gün onu ben peşimden sürüklememiş miydim? Hem de o da geçen gün kardeşi ile beraber gözümün önünde evlerine geri dönmemişler miydi?

O zaman niye Yaprak ile beraber aynadan geçememiştik?

10 dakika bekledikten sonra hemen geri dönmeli ve Yaprak'la konuşmalıydım.

Zaman beklerken gerçekten hiç geçmiyordu.

Sonunda zaman dolduğunda aynadan geçebilmiştim.

Yaprak beni yatağımda oturmuş bir şekilde bekliyordu.

"Ne oldu?" diye sordum merakla.

"Bilmiyorum" dedi üzgün bir şekilde.

"10 dakika bekleyelim. Sonra yeniden deneyelim" dedim yanına oturarak.

"Tamam" dedi gülümseyerek.

Beklediğimiz süre boyunca zaman geçirmek için başka şeylerden konuştuk.

"Hadi zaman doldu. Bu sefer sen önden git. Ben peşinden gelirim" dedim ayağa kalkarak.

Yaprak'ta ayağa kalktı. Aynaya yaklaştı ve dokundu. Fakat hiçbir şey olmadı.

"Niye siz aynadan geçebiliyorsunuz da ben geçemiyorum?" diye sordu oflayarak.

Bu sorunun cevabını bende merak ediyordum

"Hiçbir fikrim yok" dedim iç çekerek.

---

Yaprak ile sabahki yaşadığımız olaydan sonra birlikte biraz kafa patlatmıştık.

Daha açık konuşmak gerekirse ayna hakkında neler bildiğimizin üstünden geçmiştik.

Birinci olarak Cenk ile her ikimizinde aynasıda eskiydi.

Ben aynamı bir antika dükkanından satın almıştım. Cenk'e ise babannesinden yadigar kalmıştı.

İkinci olarak aynadan bir daha geçmek için üzerinden 10 dakika geçmesi gerekiyordu.

Üçüncü olarak da aynadan ben, Cenk'ten başka Papatya ve Abim geçebiliyordu.

Dördüncü ve en önemlisi büyük ihtimalle aynamızın peşinde olan birileri vardı.

Antika dükkanın sahibi de ben aynayı satın aldıktan sonra ortadan kaybolmuş gibi görünüyordu. Bunların hepsi bir tesadüf olamazdı. Bazı açıklamaları olmalıydı.

Yaprak'ta benimle aynı fikirdeydi. Bir an önce ayna hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyordu.

Biz böyle konuşurken Zeynep'te kalkmış ve konuşmamıza dahil olmuştu. O da bir şeylerin ters gittiğin farkındaydı. Bunu çok açık bir şekilde dile getirmişti.

Akşama doğru ziyarete Abim gelmişti. Olanlar hakkında bana daha fazla soru sormaya gelmişti. Ona da kızlarla aramda geçen konuşmaya aynen aktarmıştım.

Yanlış Zaman (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin