Hayal Kırıklığı (17.Bölüm)

81 11 0
                                    


17.Bölüm

Cenk~~

"Papatya hadi odana!" dedim biraz sinirlenerek.

Yarım saattir onu ikna etmeye çalışıyordum.

Seçil'in yanına gitmek istiyordu. Oradaki İstanbul'u merak ediyordu.

"Lütfen bir kere" dedi yalvararak.

"Belki sonra ama şimdi olmaz" dedim inatla.

"İyi, tamam" dedi ve sinirle odadan çıktı.

Ben bu kızla ne yapacaktım? Birdenbire odada bir gürültü koptu.

"Selçuk!" dedim şaşkınlıkla.

Düştüğü yerden kalktı. Biraz korku biraz merak karışımı gözlerle etrafı incelemeye başladı.

"Demek sonunda Seçil sana gerçeği anlattı. Doğruyu söyleyememek onu çok üzüyordu. Eee nasıl buldun 2120'yi?" diye sordum merakla.

"Ne? 2120 mi?" diye sordu şaşkınlıkla.

"Yoksa sana anlatmadı mı?" diye sordum endişeyle.

"Neyi?" diye sordu korkuyla.

"Aynanın bir geçit olduğunu ve burasının da gelecek olduğunu" dedim gülümseyerek.

Durum gittikçe garipleşiyordu.

"Ne saçmalıyorsun?" diye sordu ve o anda her şey kafasına dank etti.

"Burası gelecek ve bu aynada bir geçit öyle mi? Yani siz başından beri bana yalan mı söylüyordunuz? Sen burada mı yaşıyorsun?" diye sordu gözlerini belerterek.

"Evet ama ben büyük bir pot kırdım sanırım" dedim endişeyle.

"İnanmıyorum. Burası gerçek mi?" diye sordu dışarıyı incelemek için cama yaklaşırken.

"Üsküdar'da oturuyorsun ha! Zeynep'le kuzensin ve onunla aynı okulda tıp okuyorsun? Şimdi anlaşıldı o garip hallerin ve üzerindeki şu garip giysi" diyerek bana sinirle döndü.

"Haklısın. Aslında her şeyin doğrusunu başından herkese anlatmak istedik ama nasıl anlatacağımızı bilemedik. Kimse bize inanmayabilirdi.

Bende hala aileme gerçeği söylemedim. Bu aynanın gizemini çözmek istiyoruz ama nereden bu konunun ucunu tutsak elimizde kalıyor.

Selçuk gerçekten sana yalan söylemek zorunda kaldığımız için özür dilerim" dedim içten bir şekilde.

"Bu ne zamandır beri devam ediyor? Yani demek istediğim ne zamandır böyle birbirinize gidip geliyorsunuz?" diye sordu derin bir nefes alarak.

"Senin geldiğin gün ilk defa birbirimizi burada gördük. Seçil yanlışlıkla buraya geldi. Sonrada dönerken bir şekilde yanında beni de götürdü. Kızlarla konuşarak bu konuya bir anlam vermeye çalışıyorduk ki sen geldin. Sonrasını sende biliyorsun" dedim iç çekerek.

"Ta o zaman beri benden bu sırrı sakladınız öyle mi? Bana gerçeği söyleseniz size ne yapacağımı düşünüyordunuz?" diye sordu kaşlarını kaldırarak.

"Seçil dediğim gibi sana her şeyi anlatmak istedi ama onun hakkında endişelenmenden korktu. Zaten kendisi de bir ara buraya gelmekten vazgeçti.

Yanlış Zaman (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin