Hoşça Kal (7.Bölüm)

166 19 3
                                    


7.Bölüm

Cenk~~

Kafeye girdiğimizde direk olarak arkadaşlarımı gördüm ve onların yanına doğru gitmeye başladım.

Arkamdan Seçil'in geldiğini biliyordum. Masaya vardığımda Seçil yanımda durdu.

"Cenk bu kızda kim?" diye bir soru yöneltti Barut.

"Yoksa kız arkadaşın mı? " Barut'un sorusuna ekledi Duman.

Bugün herkes bu soruyu sormak zorunda mıydı? Daha önce hiç kız arkadaşım olmadığını da söyleselerdi bari. Seçil'i kız arkadaşım olarak tanıştırmayı aslında isterdim ama bu imkânsız gibi bir şeydi.

Seçil'den hoşlanıyor muyum?

"Sana soruyoruz Cenk cevap versene, dalıp gittin. Senin için zor bir soru mu sorduk?" soran gözlerle bana bakıyordu Duman.

"Hayır, sadece arkadaşım" dedim kendime gelerek.

"Biz neden tanımıyoruz bu arkadaşını?" diye soran bu sefer Okyanus'tu. Bu da şimdi Papatya gibi başlamıştı. Ben sizle her arkadaşımı tanıştırmak zorunda mıydım?

"Neden sordun?" diye sordum bunun yerine.

"Senin bizden başka arkadaşın olduğunu hiç görmedik da ondan " diyerek sorumu cevapladı Yeşil.

"O zaman size yeni arkadaşımı tanıştırayım Seçil, bunlarda meraklı arkadaşlarım; Duman, Yeşil, Barut ve Okyanus" diyerek hepsini tanıştırdım.

"Seçil mi? Ne garip bir isim" Barut Seçil'e soran gözlerle bakıyordu. İlk duyduğumda bana da öyle gelmişti ama sonradan alışmıştım.

Seçil cevap vermedi. Arkadaşlarıma yalan söyleyemeyeceğimi bildiğim için her şeyi onlara anlatmaya karar verdim. Tam ben her şeyi anlatacakken

Duman:

"Onu bunu bırak da dün gece nerde olduğunu ve sana neden ulaşamadığımızı anlatmadın hala" dedi yeniden üzerime üzerime gelerek.

Gözlüğümü dikleştirdim ve kendimi her şeyi anlatmaya hazırladım.

"Size her şeyi anlatacağım ama anneme ve babama hiçbir şey söylemeyeceksiniz. Tamam mı?" diyerek işret parmağım ile onları uyardım.

"Kabul" diye bağırdılar hep bir ağızdan.

"İlk önce Seçil, sen Okyanus'un yanına otursana bi" diye öneride bulundum.

Okyanus'un yanında Yeşil oturuyordu. Diğer yanı boştu.

"Peki" diyerek Yeşil'in yanına oturdu Seçil. Bende Duman'ın yanına oturdum.

"Eee peki seni dinliyoruz dün gece neredeydin?" diye sordu Barut. Bu sorunun gerçekten de çok tuhaf bir açıklaması vardı.

"Dün gece 100 yıl önceki İstanbul'daydım " dediğim anda masada Seçil hariç herkes gülmeye başladı. Bir kaç dakika sonra konunun çok ciddi olduğunu anladıkları için sustular.

"Sen ciddisin" dedi Duman gülmeye keserek.

"Evet, ciddiyim" dedim başımı sallayarak.

"Şunu sen bize en başından anlatsana " dedi Barut merakla.

"Anlatacağım ama dalga geçmek ya da sözümü kesmek yok" dedim ilk başta hepsini uyararak. İnşallah Seçil'in arkadaşları gibi beni dinledikten sonra dalga geçmezlerdi.

"Olur" dedi Yeşil hemen başını sallayarak.

"İlk önce bende bunun imkânsız olduğunu düşünmüştüm. Ama sonradan gerçek olduğunu anladım. Seçil 2020 yılından bir aynayla buraya geldi ve bende onunla birlikte 2020 yılına yanlışlıkla giriş yapıp, geri dönemedim. Zaten Seçil'in abisi sağ olsun Beni bi türlü göndermedi. İşte bu yüzden beni sabah o üstümdeki kıyafetleri gördün Duman" dedim iç çekerek.

Yanlış Zaman (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin