Hoofdstuk 3.

2.1K 62 5
                                    

Ik beet op mijn lip en bekeek het gebouw, het was al twee dagen later en ik had even rond gekeken of er een opleiding was met Design dingen.
Ik had er ëén gevonden en had meteen gebelt, gelukkig kon ik ook nog bij ze trecht aangezien dat het nieuwe semester snel zou beginnen.

Ik liep naar binnen en bekeek het gebouw op mijn eigen tempo het was best wel chique en de wanten waren ook vaak van klas en hier en daar was er een plant te zien ik liep naar de balie en bekeek wie er achter zat het was een man ik schatte hem rond de 56 jaar, "Goedendag ik kom voor mijn afspraak met Mevrouw de Huij." ik wilde zo snel mogelijk naar de bespreking zodat ik ook zo snel mogelijk kon beginnen.
Hij zette zijn bril op het puntje van zijn neus en bekeek me even goed.
"Ik zal kijken wat ik voor u kan betekenen mevrouw?" Hij wachtte op mijn antwoord.
"Iris Bongers meneer!" Ik had het gevoel dat ik weer op de middelbare school zat met kennis makingsmiddag gebeurde dit ook.
De man kwam van zijn stoel af en maakte een seintje dat ik mee moest lopen, ik liep met een rechte rug achter hem aan.

'---

We waren inmiddels al twee verdiepingen hoger en aan de einde van de gang zag je een glazen deur met daar achter een vrouw, de man klopte op de deur, "Binnen." Zei een zachte stem, "Iris Bongers is hier voor een afspraak had ik begrepen." Hij keek me even aan om te weten of hij het goed had, ik knikte en schonk hem een glimlach.
"Iris kom binnen neem plaats alsjeblieft." Zei Mevrouw Huij ik deed wat ze van me vroeg, ze had korte zwarte haren en vuurrode lippen stift op met een zwart  cobertje en rok.
"Goedendag ik ben mevrouw Huij de directrice van deze school." Ze gaf me haar hand en ik schudde die.
"Ik heb begrepen dat je hier het komende semester je roeping wilt vinden iets met design?'' Vroeg ze aan me.
ik knikte en legde mijn handen op mijn knieen.

Dit gaat me lukken. dacht ik in mezelf.

*

Onthuld.  (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu