Hoofdstuk 11.

1.5K 59 7
                                    

Ik keek nerveus de kantine rond of ik ergens Rick zag, toen ik hem nergens zag staan of zitten haalde ik opgelucht adem en begon aan mijn boterham belegd met Jam, Ik had mijn Macbook geopend voor me staan met Facebook.
Ik scrolde wat naar beneden en zag wat dingen voorbij komen van Brit en kreeg een glimlach op mijn gezicht.
Toen de bel ging stopte ik snel mijn Macbook in mijn tas en liep naar de les ondertussen was ik er al achter gekomen hoe de 15 jarige leraar heette, Marshall Dayline Hij kwam blijkbaar ook nog eens uit Amerika.



Aangekomen bij het lokaal ging ik weer mijn vertrouwde plek zitten achteraan, ik had al meteen een schildersezel gepakt en een tekenblok ik bekeek de andere mensen die dit ook deden maar vandaag kwam er wel iemand langs me zitten.
"Hoii ik ben Anouk!' Zei  het meisje opgewekt.
"Iris!" ik heb nog niet echt met iemand gesproken toen ik hier kwam, dus ik was wel blij dat iemand de eerste stap zette.

"Oke monden dicht,  en luister goed! Vandaag gaan we een model na tekenen zo leer je meer over het menselijk lichaam en als je iets met mode wilt doen komt dit goed van pas!" riep meneer Dayline  door het lokaal heen.
Ik verschuilde me al een beetje achter mijn schilders ezel ik wist zelf ook wel dat Rick het zou zijn die als model daar op het krukje ging zitten.
En ik had gelijk Rick kwam nonchalant het podiumpje op lopen met alleen zijn boxershort aan hij nam plaats op het krukje en bekeek de mensen die in de klas zaten, ik ging net achter mijn tekenblok zitten en gelukkig zag hij me niet.

"Oke mensen verras me maar en laat zien wat je kunt!"

Ik pakte mijn potlood en begon aan het skelet, daarna bond  ik de lijnen aan elkaar en zo ging ik verder ook al was Rick hier ik liet mijn tijd er niet aan gaan hij bekijkt het maar.


*

Onthuld.  (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu