•Cameron•
"Wat maakt dat nou weer uit? Ze is al 18 uur vermist hoor!" Riep ik naar de agente achter de balie, "24 Uur beste man." kreeg ik als reactie terug, ik trapte tegen de balie aan en draaide me om ik liep denkend aan Iris het gebouw uit en keek of het veilig was om over te steken.
Waar..
Ik besloot om naar de studie van Iris te gaan misschien dat ik er wat wijzer van zou kunnen worden.
---
"Mag ik het rooster van Iris Bongers?" vroeg ik aan de man die achter de balie zat hij bekeek me even en gromde zacht, "En wie bent u waardoor ik de privacy van de leerling zou schenden?" bromde hij.
Privacy? Het is een school..
"Ik ben haar vriend en ze is gister niet thuis op komen dagen." siste ik.
Ik was liever nooit zo rot tegen iemand maar ik kan het niet velen dat Iris gewoon verdwenen is, ik bekeek het rooster dat de man voor me had uitgeprint en zag dat ze het vaakste tekenen/handenarbeid had.
"Waar is het teken lokaal?" ik keek de man vragend aan.
"Als je hier rechtdoor gaat en dan rechtsaf zie je een grote ruimte dat is het teken lokaal." beantwoorde hij mijn vraag, ik bedankte hem met een knikje en volgde de aanwijzigingen.Ik opende de deur en bekeek de klas die allemaal een schildersezel voor hun hadden staan, "Goedendag kan ik u ergens mee helpen?" klonk een stem van een jong iemand, ik zocht waar die vraag vandaan kwam en kwam uit op een jonge gast.
"Bent u de leraar hier?" vroeg ik verbijsterd, de jongen knikte.
"Ik ben meneer Dayline."
"Dan ken je Iris!"
Ik wist heus wel wie Dayline was ze had het altijd over zijn lessen, "ja die ken ik ja al twee dagen lang niet aanwezig."Ze is vermist." zei ik koel.
*
JE LEEST
Onthuld. (COMPLEET)
RomanceDit is een vervolg van "Verborgen" Ik raad je aan om Verborgen eerst te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. dit voorkomt Verwarring. Dit boek kan intieme scenes bevatten zowel misdaad depressie en seks. als je hier niet van houd raad ik je aan o...