Ik kreeg een kus op mijn voorhoofd en tevreden keek ik Cameron aan "Bedankt Cam."
Ik draaide mijn hoofd en bekeek hoe Cameron de woonkamer al had ingericht, hij had mijn tekeningen gezien die ik eerder had gemaakt en hij had mijn favoriete idee uitgekozen zonder het te vragen.
Ik liep naar de witte sofa met mint groene kussentjes erop, ik wreef over het stof van de sofa en bekeek met grote ogen de foto's aan de muur die we het afgelopen jaar hadden genomen.
"Ik ben blij dat je het leuk vind Iris.' Kwam eruit zijn mond.Ik hoorde ineens mijn telefoon rinkelen ik liep met haast naar de deur waar mijn tas naast stond en ritste hem open, ik griste mijn telefoon tussen de meidenspulletjes uit en nam op.
"Hallo met Iris Bongers."
"Goedenavond Iris met mevrouw Huij!"
Ik schraapte mijn keel en keek Cameron aan alsof ik een hartaanval had.
"Ik heb met de staff overlegt en je wordt toegelaten, we hebben een mail gestuurd waar in staat waar je wat kan bestellen en wat je nodig hebt."
Ik knikte begrijpelijk en opende mijn mond, "Oke, bedankt voor alles doegh." Ik keek nogal sip en Cameron liep naar me toe, "Wat is er Iris ben je niet toegelaten?" vroeg hij met grote ogen.
"Wat denk jij dan tuurlijk wel!" riep ik hem toe.
Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht en sprinte naar me toe hij tilde me op en draaide rond.
"Ik wist het wel! Ik ben trots op je Iertje!" ik begon te lachen.
"Kom zet me neer ik ga kijken of ik hier in de buurt wat te eten kan vinden."
Maar hij zette mij niet neer nee hoor hij gooide me over zijn schouder en liep naar de slaapkamer.
"Cameron!" giechelde ik.Voorzichtig werd ik op het bed gelegd en kwam Cameron boven me hangen hij zoende me hevig op de mond, Ik duwde Cameron naast me op het bed en nu hing ik boven op hem ik trok een gemeen lachje en trok mijn shirt uit.
Cameron tilde zijn bovenlichaam op door op zijn armen te leunen en speels trok ik ook zijn shirt uit.
Ik beet op mijn lip en keek Cameron uitdagend aan die me uit begon te kleden, mijn bh gleed van mijn schouders af en Cameron pakte me bij mijn haren en zoende me weer.---
Forever is a long time but i wouldnt mind spending it by your side.
*
JE LEEST
Onthuld. (COMPLEET)
RomanceDit is een vervolg van "Verborgen" Ik raad je aan om Verborgen eerst te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. dit voorkomt Verwarring. Dit boek kan intieme scenes bevatten zowel misdaad depressie en seks. als je hier niet van houd raad ik je aan o...