Hoofdstuk 15.

1.3K 56 1
                                    

"Rick stop daarmee!"
Rick deed de deur van het lokaal op slot en zette er een tafel voor, daarna kwam hij met een boze blik op me af.
"Dus jij denkt dat je zo gemakkelijk van me af komt Iris."

Ik stond tegen een hoekje en viel op mijn knieen ik was doods bang.
"Ik kan net zo makkelijk een mes in jou steken als toen ik het bij amara had gedaan." vertelde hij alsof we een geweldig gesprek hadden.
Ik schudde mijn hoofd.
"Rick ga weg." Rick knielde neer toen hij voor me stond, hij streelde mijn benen en ging onder mijn rokje.

"STOP!" Schreeuwde ik, Rick gaf me een klap op mijn gezicht, "Dit is wat je verdient Iris." fluisterde hij.
Ik sloot mijn ogen in de hoop dat hij op hield maar hij ging alleen maar verder, hij vond het leuk om me te treiteren hij was gek.

"Alsjeblieft..." piepte ik.
Rick drukte zijn zachte lippen tegen de mijne, ik trok mijn gezicht weg maar daardoor kreeg ik nog een klap.
"Werk mee.." Gromde hij.
Ik wilde niet maar ik moest wel, ik wilde niet dat hij me meer pijn zou doen.

Nogmaals drukte hij zijn zachte lippen tegen de mijne aan en begon me nu hevig te zoenen, dit voelde niet meer zoals het vroeger voelde fijn en vertrouwd.
Nee het voelde alsof dit de einde van de wereld was, dat ik ook echt de volgende zou zijn die neer gestoken zou worden.
Ik voelde Rick zijn handen over mijn lichaam heen glijden, er ging een gold van misselijkheid door me heen wat haat ik dit gevoel ik wil weg naar huis naar Cameron weg van Rick en gezellig met Cameron een film kijken.

"Ik heb een idee.." Siste Rick.
Ik hield mijn adem in.
"Wat nou als ik je meeneem.."
Ik begon heftig mijn hoofd te schudden en zat te huilen als een klein kind.
Maar de kans dat Rick naar me zou luisteren was klein.

Ik voelde hoe er iets in mijn mond werd gepropt en en iets om mijn polsen werd gewikkeld.

"Dit gaat leuk worden Iris, net zoals vroeger.."

*

Onthuld.  (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu