•IRIS•
Ik schopte tegen het matras aan en voelde hoe Robin zijn ogen naar mij staarde maar dat maakte mij niks uit ik wilde hier weg naar huis!
"Iris kappen nou, trap dan tegen dat hout misschien dat het nog door breekt ook!"
Ik draaide me woest om, "Waarom doe je dit?! Zeggen wat ik moet doen om mezelf te bevrijden maar je helpt me er niet mee?!" schreeuwde ik Robin toe.Hij haalde zijn schouders op en ik liep naar het dicht getimmerde raam het is het proberen waard toch?
Ik schopte op mijn hards tegen de wand aan en ik hoorde wat gekraak, ik probeerse het nog eens en een scheur verscheen.
Ik werd rustig aan de kant geduwd door Robin me vasthield, "Je komt er wel uit maar op je eigen manier dit is goed wat je doet maar je hebt bijna geen energie Iris." Ik zuchtte en plofte neer op mijn matras.Ineens werd de deur open gegooid, ik en Robin keken allebei op het was Rick die een mes vast hield ik slaakte een gil en stond op, Robin ging voor me staan en bekeek Rick goed.
"Wat ga je doen Rick?"
"Als jullie willen ontsnappen heb ik een makkelijkere manier." Hij stapte naar ons toe en tilde de mes langzaam op.
"Vriend jij was weg wat doe je uberhaupt hier?" Vroeg Robin aan Rick die steeds dichterbij kwam.
"Ik miste mijn lieve Iris..." Antwoordde Rick met een schorre stem, er ging een rilling door mijn lichaam heen.
Maar voor ik het wist vloog Robin op Rick af en waren met z'n tweén aan het bekvechten, Robin pakte Rick zijn pols vast waarmee Rick zijn mes vast hield die hij als gevolg de mes liet vallen.
"IRIS PAK HET MES SNEL!"
Ik duiktte naar voren en griste de mes van de grond af, ik keek verwarren om me heen en bekeek Rick zijn been.
"DOE HET!" Robin had blijkbaar gezien wat ik van plan was maar misschien was dit wel het beste wat ik kon doen..
Ik stak het mes in Rick zijn been een Oerkreet verscheen uit zijn mond en hij greep naar zijn been om de pijn te sussen.
Zo snel als dat ik de mes in zijn been had gestoken had ik hem er ook uitgehaald, Robin trapte nog een paar keer in Rick zijn maag en duwde me door de deur opening heen hij sloot de deur zodat Rick nu opgesloten zat.
En zo rende Robin en ik het bos in.
*
JE LEEST
Onthuld. (COMPLEET)
RomanceDit is een vervolg van "Verborgen" Ik raad je aan om Verborgen eerst te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. dit voorkomt Verwarring. Dit boek kan intieme scenes bevatten zowel misdaad depressie en seks. als je hier niet van houd raad ik je aan o...