Ik bekeek het lokaal en snoof de lucht van de verf op dat hier hing, ik ging zitten op een plek dat nog vrij was en helaas achteraan ik snapte wel dat iedereen voor aan wilde zitten ze komen hier om iets te doen waar ze van houden dan wil je niks missen!
Er liep een Jongen met 5 boeken en een hele.. rare bril naar het podiumpje, "Goeie morgen mensen, alsjeblieft pak alvast een potlood en een schildersezel uit de hoek, en kom voor een tekenschrift naar mij!"
Ik deed wat hij aan de klas vroeg, en liep naar hem toe zonder mezelf voor te hoeven stellen gaf hij een tekenblok aan me en liet me gaan.
"Ho." Hoorde ik hem ineen keer zeggen, ik draaide me om hij keek me door dringend aan "Jij bent hier dus nog niet bekent of wel?" Ik keek even de klas rond iedereen keek me verbaasd aan ik richtte mijn ogen weer op de leraar en schudde mijn hoofd."Oh oké dan ga maar zitten."
Ik probeerde me te realiseren wat er zojuist gebeurt was, ik nam plaats en bekeek de jongen aandachtig, ik stak mijn hand op. "Ja?"
"Hoe oud bent u?" Kwam er uit mijn mond.
"15"
Mijn mond viel open, "Niet gewent he?' Ik schudde mijn hoofd.
"Ze zeggen toch altijd streef je dromen na? nou dat heb ik gedaan een leraar worden voor creatieve mensen zodat ze kunnen zien dat je ook je dromen echt na kan streven op een jonge leeftijd."
Ik knikte begrijpelijk de jongen kwam op me aflopen, "Ik wil dat je na de les even naar me toe komt eh.."
"Iris." Vulde ik aan.'
Hij gaf me een goed keurend knikje en draaide weer om.
----
Ik pakte mijn tas op en sloeg hem over mijn schouder heen en liep naar de leraar toe, hij zat rechtop op zijn krukje en bekeek me, "Ik wil je aan iemand voorstellen Iris, mijn neef hij had ook al vroeg zijn droom bereikt!" Vertelde hij me met een glimlach, ik begon ook spontaan te glimlachen het is altijd leuk om iemand blij te zien.
Hij wees naar de deur opening, ik draaide om en mijn glimlach verdween net zo snel als dat die verscheen.
*
JE LEEST
Onthuld. (COMPLEET)
RomanceDit is een vervolg van "Verborgen" Ik raad je aan om Verborgen eerst te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. dit voorkomt Verwarring. Dit boek kan intieme scenes bevatten zowel misdaad depressie en seks. als je hier niet van houd raad ik je aan o...