"Maar maar Iris toch!" riep meneer Dayline door de klas, het liefste rende ik nu weg want nu had Rick ontdekt waar mijn plek was.
Ik zuchtte en bleef maar door tekenen, "Dankje wel." Bracht ik er nog uit.Ik had door hoe Rick zijn ogen nu op mij liet rusten gelukkig was hij hier niet elke les.
---
Ik liep naar het bushokje en nam plaats, ik bekeek de mensen die soms voorbij liepen uit mijn tas haalde ik een flesje water en een paracetemol.
De paracetemol legde ik op het puntje van mijn tong en ik draaide de dop van het flesje."Hoi hoi!"
Ik keek op het was Anouk met mijn mond vol water tilde ik mijn hand op en begroette haar.
Ookal had ik haar vandaag pas leren kennen ze was grappig en kon niet echt stoppen met praten haar leven was vast nooit saai."Die Rick heeft een oogje op je Iris!"
Ik schrok op en keek haar verbijsterd aan, "Alsjeblieft zeg." mompelde ik.
"Wat hoe bedoel je?" vroeg ze aan me.
"Hij is een egoist die andere mensen vermoord." Riep ik uit.Anouk begon te lachen en gaf me een duw tegen mijn schouder aan, "Jij bent zeker de leukste thuis." Schaterde ze.
Ik lachtte maar flauw mee, als ik zo door bleef gaan dacht ze zeker dat ik gek was."waar moet je heen?"
"Lijnden straat 20." antwoorde ik.Ze knikte begrijpelijk, "Ik woon drie straten verder."
---
We zaten samen in de bus, ik luisterde al vijf minuten niet meer naar wat ze vertelde ze is leuk en aardig enzo maar nu ben ik gewoon niet in de stemming.
Ik herkende de straat waar we nu in reden hier moest ik nu uit stappen, ik pakte alvast mijn tas en trok mezelf op aan de stang.
"Oh wat gaat dat snel joh!" piepte Anouk.
"Helaas wel ja."
De bus stopte en ik zwaaide Anouk uit.
Eindelijk wat rust.*
JE LEEST
Onthuld. (COMPLEET)
RomanceDit is een vervolg van "Verborgen" Ik raad je aan om Verborgen eerst te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. dit voorkomt Verwarring. Dit boek kan intieme scenes bevatten zowel misdaad depressie en seks. als je hier niet van houd raad ik je aan o...