Hoofdstuk 7.

1.6K 63 2
                                    

Ik en Cameron genoten van het eten dat geleverd was, ik keek naar buiten en zag een groepje jongens lopen met twee meiden die behoorlijk korte kleding aan hadden.
Ik probeerde hun gezicht te bekijken maar er viel teveel schaduw overheen, toen ze wat dichter bij het licht kwamen bestuurde ik ze een voor een.
Ik merkte dat Cameron mijn blik volgde en het groepje ook bekeek, ik was bij het laatste gezicht en verstijfde..
Nee.. Dat kan niet! Of zou het..
"Cameron.. Bekijk de tweede jongen van rechts.." stotterde ik.
"ik zie niks Iris." gaf hij zodra hij gekeken had.
Ik wreef even in mijn ogen en keek weer, opgelucht haalde ik adem.
Cameron keek me ondertussen vragend aan.
"Ik dacht dat Rick het was."
Cameron schudde zijn hoofd en pakte mijn hand vast, "Rick heeft een moord gepleegt hij zou echt niet zo snel vrij zijn."
Ik keek Cameron in zijn ogen aan ofja staarde eerder, ik schonk hem een klein lachje en nam een slok van de wijn.

---

"Ik ga vast naar bed Iris." Cameron boog voor over en gaf me een kusje, ik nam even de mail door die mevrouw Huij me gestuurd had het was blijkbaar een hele creatieve school aangezien je ook dans spullen moest regelen.
Ik klapte mijn MacBook dicht en zette hem op de salontafel die voor me stond.
Ik stond op en gluurde door de gordijnen.
Er zat me iets gewoon niet lekker, ik speurde de straat af en zag een schim achter de lantaarnpaal.
Ik deinsde terug en trok snel een sprint naar Cameron toe alsof ik een meisje van vijf was die bang was voor de monsters onder haar bed.
cameron kwam de badkamer net uitlopen.
Ik hijgde en had tranen in mijn ogen ik kon niet meer goed adem halen en ik klampte mezelf vast aan Cameron vast, hij trok me mee naar het bed en zei dat ik moest zitten.
"Iris haal rustig adem.. In door je neus uit door je mond." zei hij rustig.
Ik deed wat hij van me vroeg en zodra ik weer op normale adem tempo kwam stroomden de tranen over me wangen.
"Ik word gek." piepte ik.
Cameron schudde zijn hoofd en pakte mijn hand vast.
"Iris wat er gebeurr is kan is toen, ik zal je beschermen als hij het is hij raakt jou met geen vinger aan, ik breng je naar school en breng je thuis."

Ik knikte en omhelsde hem.

Wat gebeurd er toch.

*

Onthuld.  (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu