Waar was ik..?
Was ik thuis..?
Nee, daar was ik niet.
Was ik op school..?
Nee, dat ook niet.Ik opende mijn ogen nu helemaal, waar was ik dan?
Ik wilde op staan maar dat lukte me niet ik bekeek de kamer waar ik in zat.
Het was een houten kamertje met hier en daar een spin.
Er lag een zielig matrasje met een kussen en een deken er boven op.
En ik zat op een houte stoel vast gebonden met mijn voeten en mijn handen aan de leuning."wat is dit.." mompelde ik.
Deur die in beweging kwam begon te kraken, het was Rick die tevoorschijn kwam."Sorry dat ik je dit kamertje heb gegeven maar dan weet je ook hoe ik me gevoelt heb in de gevangenis.."
Ik herrinerde me weer wat beter hoe ik hier terecht was gekomen.
Rick had me hier gebracht als wraak, hij zag dit allemaal als een spel hij genoot ervan als ik langzaam van binnen kapot ging, hij genoot ervan als ik huilde."Dit is je nieuwe huis Iris, ooit op een dag zal ik je hier levend villen en filmen zodat ik er van kan genieten als het voorbij is." vertelde hij met een glimlach.
Toen hij zag dat ik geen emotie op mijn gezicht liet zien liep hij weer boos weg."Slet!" riep hij me nog na.
Ik zuchtte en ik bekeek de kamer nog een keer, er hing ook nog een zielig lampje aan het plafond en de raam was van buiten dicht getimmerd.Enigste wat ik me op dit moment af vroeg is of ik hier nog ooit levend uit zou komen.
Nogmaals kwam Rick binnen maar nou had hij een mesje vast, ik verstijfde en staarde naar het mesje.
"Rustig maar, ik ga je los maken zodat je nog wel kan lopen en eten." vertelde hij rustig.Rick knielde neer en sneed het touw los, dat was blijkbaar het enigste soort vrijheid dat ik zou krijgen.
*
JE LEEST
Onthuld. (COMPLEET)
RomanceDit is een vervolg van "Verborgen" Ik raad je aan om Verborgen eerst te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. dit voorkomt Verwarring. Dit boek kan intieme scenes bevatten zowel misdaad depressie en seks. als je hier niet van houd raad ik je aan o...