Eva - 17 let, crush: Michal
Ludvík - 17 let, crush: nikdo
Silva - 16 let, crush: Ludvík
Jaan - 17 let, crush: Silva, Eva, Vladimír
Vladimír - 16 let, crush: shhh tajné
Pov: Eva
Eva byla párty zvíře. Jakmile si dala jednu skleničku, odpoutala se, jako by jich měla padesát. Byla centrem zábavy a všichni se rádi bavili s Evou. Ale Eva se nechtěla bavit s nimi. Eva se chtěla bavit s Michalem. A Michal se na ni ani nekoukl lol.
Pov: Ludvík
Ludvík byl hodně sebestředný. To sedí, protože byl znamením Lev. Ludvík nebyl na párty, protože šermoval. To byla jeho jediná osobnost. Šerm a ego.
Pov: Silva
Silva byla na párty opilá a smutná, protože nemá kamarády. Kdyby jste znali Silvu, tak se nedivite, protože Silva je definice slova toxic. Silva měla crush na Ludvíka, protože oba byli hodně sebestřední, ale ignorovala to, protože Ludvíka nezajimala. Nikoho nezajimala.
Pov: Jaan
Jaan byl ztracen. Byl na párty a neměl tušení kde je. Už zase neměl boty. Šel jen v ponožkách a hledal kohokoli, kdo by poslouchal jeho debilní kecy. Jaan viděl Evu jak je vírem pozornosti a Silvu jak je sama a na telefonu. Jaan má crush na obě dvě, ale je tak patetický, že ho nepřekvapivě ani jedna z nich nemá ráda. Proto má rád i Vladimíra, ale ten ho taky nemá rád. Nikdo ho nemá rád. Možná kdyby nosil boty, měl by aspoň šanci. Jaan se koukl na své nohy, a zjistil že už nemá ani ponožky.
Pov: Vladimír
Vladimír nebyl na párty. Seděl doma a psal si do deníčku. Nemůžu přestat myslet na to co Ludvík pronesl dnes ráno. Byl to vtip, a přestože se nikdo jiný nesmál, mně to přišlo k popukání a smál jsem se až se za břicho popadal. Rád bych se s ním kamarádil, jelikož mi přijde jako zajímavý experiment muahahaha.
Poznámka autora: co na to říkáme??? Nový příběh!!! Dávám si pauzu od hobama příběhu, protože nemám nápady, a radši bych nepsala nic, než něco špatného a o ničem. Mezitím budu psát o pěkné pětce!! Příběh je mírně inspirován irl lidmi, ale většina je vymyšlená! Snad se vám to bude líbit, protože mě to baví. Ádios!🩷🩷🥰🥰🥰😍🤩🤩🤪😂