Toto bude konec nebo-li nový začátek. Snad vás bavila pěkná pětka a uvidíme se u šťastné šestky! Užijte si kapitolu.
Pov: Eva
Eva si své city nakonec Přiznala. Původně je měla v plánu odmítat až do smrti, ale bohužel byla zavřená ve sklepě spolu se Silvou nešťastnou náhodou podruhé. Vzpomněla na jejich minulý čas ve sklepě a už to odmítat nemohla. City tam byly. Silva tam byla. A Eva si prostě nemohla pomocí. Nu což, minulost se opakuje.
Pov: Jaan
Jaan už nebyl Deštník. Jaan byl zamilovaný. Spolu s Michalem se rozhodli vychovat Dagmar tak jak se patří. Eva ni Silva nebyly dost vyspělé na to se postarat o dítě. Tak převzali jejich zodpovědnost a žili si v jejich shořelém domku, nebo to co z něj zbylo.
Pov: Ludvík
Ludvík už nebyl avenger. Ludvík byl zamilovaný. Spolu s Vladimírem se rozhodli už nenechat jakoukoliv sebemenší hádku je rozdělit. Ti dva si byli souzeni. A byli si toho vědomí. Jako párek rohlíku.
Pov: Silva
Silva si to s Evou znovu rozdala ve sklepě. Věděla že Eva si své city neprizna a tak je tam omylem naschvál zamkla. Její plán se vydařil a byla šťastná. Dagmar byla sice ukradena, ale bylo o ní dobře postaráno, a bez dítěte je mnoho času na to se s Evou snažit o další.
Pov: Vladimír
Vladimír byl šťastný. Vladimír byl zamilovaný. Ludvík už nebyl tak sebestredny jako dřív, střed jeho vesmíru byl teď Vladimír a ten si toho byl vědom. Byl rád, že jeho experiment skončil takovou nešťastnou náhodou tak skvěle. Vladimirovi se sice lowkey stýskalo po Rockfortu ale ani nepomyslel na toho blondaka. Jediný blond muž v jeho životě byl Ludvík a navždy taky bude.
Vedlejsi pov: Tomáš Jedno
Tomáš byl ziv a zdrav. Fakoval svoji smrt aby se mohl soustředit na sebe a svůj špiónský život. Byl to agent 770. Jediný kdo věděl o jeho návratu k životu byl pan Topol a náš Hagrid. Kteří crossli své srdce že o tom nevydaji ani hlásku. "Jsem Jedno. Tomáš Jedno. Agent 770." Trénoval Tomáš před zrcadlem.
Vedlejsi pov: Michal
Michal byl šťastný. Žil spolu s Jaanem v ohorelem domku jeho ex a vychovaval dítě jeho ex které měla s někým jiným. Ale on byl rád. #psychoticgay
Vedlejší pov: Evelína
Evelína spala. Spí hodně. Ale měla kamarádky. Úžasné Ritu a Lenku. I když s nimi nebyla, tak ji zavolaly, aby ji daly update. Eva žila se Silvou. To Evelíně ani nevadilo. Byla ráda že Eva není těhotná a že přijde na ples.
Vedlejší pov: Agáta a Vilma
Agáta i Vilma se poucily že svých chyb které udělaly v minulosti a přestaly krást zdi.
Vedlejsi pov: Penelopa
"Wow, ta pěkná pětka je fakt šílená. Těším se na šťastnou šestku, to bude ještě silenejsi."
Vedlejší pov: Lumír
Rita Řekla Lumirovi že je naivní, ale hned se mu omluvila. Lumír se jí vysmal do obličeje ale ona to myslela vážně. Lumír doopravdy naivní byl, ale ji mrzelo že mu řekla tu krutou pravdu. Lumír potom odešel a založil časopis Lumir pro Lumírovce. V časopise fightil s Ruchovci. Hlavně s Eliškou Krásnohorskou.
Vedlejší pov: učitelka Renata
Paní učitelka Renata odcházela pryč a prenechavala řídítka Denči.
Vedlejší pov: Denisa (Denča)
*Jakákoliv věta.* "Hahahhahaja" (smich)
Vedlejší pov: Topol
Pan učitel Topol byl šťastný že se jeho přání naplnilo a Tomáš byl stále naživu. Zapřísahal se že to nikomu neřekne a svůj slib také dodržel. Byl rád že drží Tomasovo tajemství. Tomášovi by držel cokoliv. Klidně i tašku kdyby si potřeboval zavázat tkaničku.
Vedlejsi pov: paní učitel Šimon
Paní ucitel Simon nebyl šťastný. Byl smutny protože Vladimír byl s Ludvikem. Šimon chtěl Ludvíka jen a jen pro sebe. Šimon nechápal proč je svět k pedofilnim učitelům tak nespravedlivý. Panu Topolu zemřel Tomáš a Šimonovi odešel Ludvík s Vladimírem. :( Třeba Ludvíka odrazovala Šimonova chlupatost. Vždy když se někdo zeptal Šimona kdo je jeho celebrity lookalike musel říct gorila ze Zpívej nebo Rumcajs.
Vedlejsi pov: paní učitelka Cylindra
Paní učitelka Cylindra se smála. Silve procenta skoro shořely, ale naštěstí se vrátila do školy. Cylindra se quickly pomodlila svoji daily francouzskou modlitbu i s celou třídou a doufala, že už nikomu nebude hořet.
Vedlejší pov: učitelka Matylda
Matylda nechala lidi hrát florbal dál. Ale Lence dala 20/40 za aktivitu, protože nechtěla hrát florbal. Not cool Matyldo :(
Vedlejší pov: Rita a Lenka
Rita a Lenka vám děkují za to že jste četli pěknou pětku. Škoda že jste nekomentovali :( ale uvidíme se u šťastné šestky!
Ještě neodchazejte, bude epilog.
Pov: náš Hagrid
"Chybí mi Vánoce a Vladimír. :( škoda že není už v Rockfortu."
Pov: Minnie
"Neplač náš Hagride, počkej si na epilog."