Ahojte, doufám že už jste se dostali přes minulou kapitolu hihi. Tahle kapitola bude asi víceméně klidná, ale nic neslibuju, protože můj mozek je dost nevyzpytatelný. Budeme tady mít hodně Psychoego, ale nebojte určitě nezanedbáme nikoho z pěkné pětky. Tak se na to vrhneme.
Pov: Ludvík
Když Ludvík přišel do školy a uviděl Vladimíra, hned se mu ulevilo. Ludvík do školy nechtěl, bylo mu trapně. Bál se že ho lidi nepoznají. Taky že ne. Někdo si myslel ze je to nový spolužák David, ale nebyl. Byl to Ludvík, ale chybělo mu to co Ludvíka dělalo Ludvíkem. Ludvík byl zticha a nechodil za lidmi a ze srandy do nich nemlátil. Dokonce ani za nikým random nepřišel a nechtěl si porovnávat svaly. Protože žádný neměl. Neměl svaly. Neměl ego. Neměl život. Ale něco přece jen měl. Vladimíra. To byl ten důvod proč se přes veškerou hanbu do školy vypravil. Když na něj od dveří s úsměvem zamával, Vladimír se rozzářil a vypadal upřímně šťastně. Ludvík si sedl vedle něj a povídali si.
Pov: Silva
Silva zuřila. Byla tak rozrušená, div ji z uší pára nelétala. Byla tak naštvaná, že je Vladimír naživu. A co hůř, Ludvík ztratil svaly. Když vešel do dveří začala ho pomlouvat, protože si myslela, že je to někdo koho nezná a Silva ráda pomlouvala lidi o kterých nic nevěděla. Ale když zjistila že je to Ludvík málem hodila šavli. Rozhodla se že na něj už crush nemá a začala ho drbat.
Pov: Jaan
Jaanovi bylo jedno, že se s Vladimírem baví Ludvík. Vlastně mu bylo Ludvíka i celkem líto, že toho tolik protrpěl. Jaanovi bylo jedno kdo má na koho crush a kdo má či nemá svaly. Jediné co ho zajímalo byla pomsta. Chtěl aby za svoje činy Silva zaplatila krví. Dalo by se říct že ho touha po pomstě zaslepila, ale Jaan a slepota je diskutabilní pojem. Asi nosí brýle, ale občas ne. Možná má čočky. To nikdo neví. Ale taky to nikoho nezajímá, všichni chtějí totiž znát jeho další plány pro pomstu. Pravdou však je, že plán nemá. Nechá to plynout a až uvidí příležitost chopí se jí za pačesy.
Pov: Eva
Eva cítila vinu. Cítila se špatně, protože když Vladimír málem podával ruku smrti, ona se zajímala o krtka. Ale to nevadí protože teď je Vladimír živý. Chtěla za ním jít aby se mu omluvila, aby měla pocit že je mu dobrá kamarádka. Když šla k Vladimirovi, zrovna se natahoval rukou k Ludvikove obličeji a jejich obličeje se přibližovaly, ale Eva neumí číst místnost, takže i tak promluvila. ,,Ahoj Vladimíre, promiň že mě nezajimalo když jsi umíral" Vladimír se prudce otočil a Ludvík se taky lekl. Evina náhlá přítomnost jim přerušila jejich sbližování. ,,v pohodě" řekl Vladimír, načež se Eva spokojená s odpovědí otočila na podpatku a šla zpátky do zadní lavice za Evelínou.
Pov: Vladimír
Vladimír byl trochu naštvaný na Evu, že narušila jeho chvili s Ludvikem, ale byl i trochu rád, protože by bylo trapný praktikovat něco takového ve třídě plné lidí. Pak mu došlo že se o sebe lidi ve třídě navzájem nezajímají a nikoho by to nepřekvapilo a rozhodl se být na Evu zase naštvaný.
Vedlejší pov: Lenka
Když přišla učitelka Renata, řekla, že je po táboře unavená a že mají jít všichni domů. Lenka byla šťastná a otočila se nadšeně na Ritu. Rita byla taky šťastná a tak šly pryč.
Vedlejší pov: Rita
Když stála Rita před školou s Lenkou, řekly si jako rozumné studentky, že půjdou k Ritě dělat projekt do matematiky. Ten dostaly, protože (jak už bylo zmíněno) Rita stříhala holohlaveho učitelé matematiky. Co ale ještě nevíme je, že holohlavý učitel matematiky postrádá smysl pro módu, takže Ritu seřval, že je to moc krátké a dal celé třídě projekt. Rita napsala Evelíně a Evě, aby jely taky. Evelína mohla, ale Eva využila hned příležitosti a sotva Renata řekla že je volno, Eva se ho rozhodla trávit s Michalem.