třetí den tábora

47 5 0
                                    

Ahooi. Nová kapitola. Wohoooo. H O T T O G O you can take me hoooot to goooooo mega real co? Hodně z vás bylo nadšených z Psychoego kiss! taky. Taky by zajímalo, jestli si myslíte, že kohout dělá "Kykyryký" nebo "Kikirikí". Tato debata je důležitá, ale hy chy ky ry dy ty ny. Tvrdé. Ne snad? Anywayssssssss nová kapitola lets goooo. (Tahle kapitola bude trochu temnější, takže tady jsou trigger warnings 😁

Tw: zmínka plánu vraždy, násilnické sklony, zlomené srdce, voda, zmínka plánu utopení ve vodě, nový účes.

Vedlejší pov: Tomáš

Tomáš byl ex Vladimíra. Taky byl ex Ludvíka.

Pov: učitelka Renata

"Dneska neprší. Půjdeme plavat."

Vedlejší pov Rita:

Rita strihala všechny. Lenku, Evelínu, sebe, svoji mámu, svyho tátu, bráchu i psa, učitelé matiky (tam neměla moc co stříhat, byl holohlavý), ale obecně se o ní vědělo, že je skvělá kadeřnice. Když k ní Ludvík přišel ani nezaváhala a vytáhla kadeřnické nůžky, které si sebou nosí všude. Tiše si myslela že chce zaujmout novým účesem Vladimíra, ale mlčela.

pov: Silva

Silva se rozhodla Vladimíra utopit. Poté co se Silva dozvěděla, že Vladimír a Ludvík sharovali kiss, její hněv jen rostl a rostl. (Stejně jako Ludvikovo ego, haha.) Silva se spojila se Jaanem, a společně vyšli s celou třídou k vodě. Plán byl, že Jaan dostane Vladimíra dal od ostatních a Silva tam bude čekat, poté společně zakopou tělo. Ludvík bude smutny, že Vladimír zmizel a Silva tam bude, jako dobrá kamarádka, později něco víc. Silva nečekala, že by s tím Jaan souhlasil, ale všimla si, že se poslední dobou kouká na Vladimíra s hněvem v očích. Riskla to, a byla překvapená, co by Jaan pro Silvu neudělal.

Pov: Eva

Eva šla k vodě. Eva nechtěla k vodě. Eva si celou dobu psala s Michalem. Nebo mluvila o Michalovi. Jediný smysl jejího života byl Michal. Ani na svoje skvělé kamarádky si nevzpomněla. Jen na Evelínu, protože měla ochucený vzduch. Ještě nebyl spálený.

Pov: Jaan

Jaan byl ready udělat cokoliv pro Silvu. Dokonce i nosit boty. Byl to nezvyk, ale bylo to důležité pro jejich plán. Krev na jeho nohách by nebyla úplně příjemná, ale pokud vše půjde podle plánu, žádná krev se ani nevyskytne. Jaan se netesil na to, jak bude muset mluvit s Vladimírem, stěží se na něj vůbec podíval. Ale jakmile bude Vladimír pryč, Jaan odstraní i Ludvíka. Potom nebude mít Silva jinou šanci než být s ním. Jaan by se zasmal dabelskym smíchem, ale neuměl to. A tak zaržál.

Pov: Ludvík

Ludvík šel plavat. Těšil se na Vladimíra. Vladimír ale neplaval. Ludvík byl zklamaný, ale nevěděl proč. Asi v hloubi duše doufal, že uvidí Vladimíra v plavkách. A nebo ne. Kdo ví. Ludvík o tom nepřemýšlel. Jen si sundal tričko a skočil do vody.

Pov: Zebra

"Zeb, Zeb."

Pov: Vladimír

Vladimír byl zhrozen. Je to snad nový účes? Proč by to Ludvík dělal?! Ale jakmile si Ludvík sundal tričko, jeho mozek rychle přešel na jiné myšlenky. Nevím jaké, jak již bylo zmíněno, nepolezu do mozku psychopata. Jaan se snažil na Vladimíra mluvit, ale vše co mu říkal šlo Vladimirovi jedním uchem dovnitř a druhým ven. Jaan se najednou snažil přesvědčit Vladimíra, ať s ním někam jde, a Vladimír by možná i šel, kdyby se Ludvík nerozhodl vyjít z vody. Vladimír odehnal Jaana pryč a zíral na Ludvikovo mokré tělo. Ludvík se na něj usmál a začal flexit svoje svaly. Teda, svůj sval, v pravé ruce. V levé ruce na Vladimíra ziralo jen a jen zklamání. To ale nevadilo, protože Vladimír se zakoukal zpátky na Ludvikovu pravou ruku. Lepší experiment si snad ani nemohl vybrat.

Co na to říkáte?  To je vše pro dnešekDnešní kapitola byla trochu temnější, ale naštěstí se Silvin plán nevydařil. :)  tohle je třetí díl za dnešek, takže to by vám mohlo stačit. Připomínám přečtěte si Hobamu, na tomto účtu Sweet home Obama. Je to vážně dobré a bude se vám čekat na další díl pěkně pětky o dost lépe.

Pěkná pětkaKde žijí příběhy. Začni objevovat