Ahoj. Díl. Užijte si. Nezapomeňte komentář. Jinak víte co se stane.
Pov: Eva
Eva byla zpátky ve škole. Dítě prodala na aliexpresu za 5 korun. Musela zaplatit 5 korun aby si to někdo vzal. Když se vrátila do školy, rozhodla se být špatná kamarádka. Ignorovala Lenku, byla zla na Ritu. Evelina byla na Mount Everest. Slíbila Ritě a Lence že jim doveze sníh. Eva se bavila se Silvou, protože chtěla být nejen špatná kamarádka, ale i zradkyne. Lenka a Rita byly smutné, že mají tak špatnou kamarádku. Pokud se tak dá pořád nazvat.
Vedlejší pov: Evelína
Evelína byla na Mount Everestu. Zapadla pod sníh a nemohla se vyhrabat ven. Pak si vzpomněla že slíbila Rite a Lence, že jim sníh doveze, tak si ho začala brát nad hlavou a dávat do batohu. Ale sníh tál a ona musela pořád brát nový, až ji nakonec nad hlavou nic nezbylo. Pak si uvědomila, že se právě vykopala lol.
Pov: Silva
Silva se bavila s Evou. Eva měla výtah, a tak vzala Silvu s sebou do výtahu. Jak tak byly ve výtahu věc se stala a asi víte co. Ale ty dvě se pořád neměly rády. Nebo to aspoň tvrdily.
Pov: Jaan
Jaan si žil svůj život. S botami na nohou, když najednou pribehla Silva. Začala mu nadávat, že Vladimír ještě žije. Vymysleli plán. Otráví ho.
Pov: učitel Šimon
"Vážně?" Rekl učitel Šimon s úsměvem, opíral se ramenem o tabuli a upřeně se díval do Ludvikovych oči. Ludvík mluvil a mluvil. Po chvíli ucitelovi Simonovi došlo, že je učitel a toto chování a jeho myšlenky jsou asi trochu nepristojne, a tak přestal a začal znovu ucit. Rozhodl se mluvit o mafiich. Po chvíli se s ním začal bavit Vladimír, aby ho rozptýlil od Ludvíka, jenže Ludvík chtěl být taky část této konverzace.
Pov: Vladimír
Vladimír zarlil. Nelíbilo se mu jak se učitel Šimon díval na Ludvíka. Rozhodl se že musí později Ludvíkovi připomenout s kým je ve vztahu.
Pov: Ludvík
Ludvík nebyl další hodinu ve škole. Vladimír taky ne. Byli spolu. Povídali si. Vladimirovi se nelíbilo že Ludvík mluví v hodinách. Ludvík to nechápal. Nakonec se ale usmířili. Ludvík věděl jak uklidnit Vladimíra.
Co na to říkáte? Cítím spojení Silvy a Jaana ve vzduchu. Taky stále nevíme ship jméno pro Evilvu. Pls pište do komentářů, nebo nebude další kapitola. Frfr. Ong. Já nebudu váhat a odstrihnu vás od těchto úžasných příběhů. Takže hvězdičku a komentář! Nestojí to peníze a nezadam vás aby jste obětovali vaší rodinu takže vážně nevím kde je problém. Asi ve vás. Spravte to. Ádiooooos