omg dalsi dil? tomu bych ani nemohla věřit. wow. pojdme se na to vrhnout!
pov: Ludvík
"Ne, na tohle jim nehraju." řekl si Ludvík, odpojil ze sebe všechny nemocniční šňůry, zvedl se a odešel. Šel domů, napsal Vladimírovi co ho šel navštívit do nemocnice, ať tam nejde, že tam není. Vladimír chtěl jít za ním domů ale Ludvík to odmítl. Jindy by Vladimíra nikdy neodmítl, ale Ludvík byl busy. Musel jít šermovat, vždyť jak dlouho nešermoval! Prvně mu zmizel sval (na to se mu velmi těžce vzpomíná), málem nepřežil hunger games (měl fakt hlad) a poté se málem udusil hlemýždi! Ale vše bylo dobré teď, takže mohl trénovat, přestože nemocniční lidi říkali naopak.
pov: Silva
Silva se rozhodla znovu bavit se Jaanem. Zrovna spolu hráli na klavír, který jim pan ředitel s radostí daroval (neměl kam jinam to dát). Všechny kolem ze Silvy a Jaana bolela hlava, ale Silvu to nezajímalo. Doufala že jim to vadí, zasloužili si to za to, že jí zavřeli do sklepa s Evou. Kdykoliv si na to Silva vzpomněla tak zuřila. Na ten čin zavření jí do sklepa, ne na to co se ve sklepě dělo, na to se jí naopak vzpomínalo s úsměvem. :D
pov: Jaan
Jaan ztratil boty. Tak, a stalo se to. Už je konec. Jaan byl bezradný. Silva přežila, Vladimír je taky živ a zdráv. Jaan nemá boty, takže je všechno ztraceno. Jeho villian era byla hodně krátká a neúspěšná, ale co už. Jaan dával svým emocím průchod skrz hraní na klavír. Všechny z něj bolela hlava, a jemu přišlo vtipné jak se mu nejvíc podařilo podráždit lidi, když se o to ani nesnažil, oproti tomu, když tomu obětoval svojí existencí v ten čas, no prostě patetické. mizerné. špatné. Jaan byl jedno velké zklamání, tak.
pov: Eva
Poté co Michal zjistil, že dítě (pokud se tak dalo nazvat) co měl omylem s Evou bylo prodáno, rozhodl se vrátit. Eva se jako vždycky rozhodla ignorovat všechny jeho red flags a přijala ho zpátky. Eva se snažila ignorovat ten pocit, který se uvnitř jejího nitra vařil a vařil. Byl to pocit spříznění se Silvou a ozval se kdykoliv kdy Silva něco nahlas vykřikla, protože přesně to dělala i Eva. Obě byly tak hlasité a toxic, že si prostě byly souzené. ALE Eva měla muže. Michal byl její muž a Eva byla ráda. Takže jakékoliv pocity k Silvě ignorovala, ony zmizí, stačí chvíli počkat.
vedlejší pov: Lenka
Lenka poslední dobou trpěla ve škole. Rita se rozhodla horečkovat a zůstat doma. Lenka byla sama. Musela poslouchat debilní výkřiky Evy i Silvy a pomalu si říkala jestli se nezabít. Pro ty co si toho nevšimli, tak Evě něco přelítlo přes nos a poté co porodila se rozhodla nekamarádit s Lenkou ani Ritou. Lence to přišlo divné, ale ok, Eva stejně nebyla moc dobrá kamarádka, takže o moc nepřichází tbh. Jakmile Jaan začal mlátit do klavíru, Lenka si řekla: "A dost, končím" skočila z okna a ukončila své utrpení. Bye bye .... nebo minimálně ve své představivosti, v realitě přetrpěla školní den a další den i ten den potom. Rita mezitím měla 4 nohy ale naštěstí jen dvě. Chat Gregor Petr Tomáš si myslí že to jsou příznaky zvířecích instinktů. Rita je alfa ig.
pov: Vladimír
Vladimír tomu nemohl uvěřit. Ludvíka asi pustili z nemocnice. Vladimír byl velmi šťasten když to zjistil ale pak slyšel že jde Ludvík šermovat a nemůže ho kvůli tomu vidět. Vladimír měl nemalé pochyby, zda to je dobrý nápad, poté co málem zemřel, ale s Ludvíkem se diskutovat nedalo. Vladimír byl ale rád, že je jeho boyfriend zpátky, živ a zdráv.
to je vše pro dnešek! Byla dlouhá odmlka, a omlouvám se ale je těžké to psát bez inspirace. Moc se tu toho neděje jak sami vidíte. Jen Toxicwhisper (Evilva) se lowkey něco dělo, ale jinak nic moc. Asi byste si měli přečíst Hobama příběh. Na tomto účtu, Sweet Home Obama. Fr je mega dobrej a zaslouží si větší hype. Takže kdykoliv budete mí ve svém srdci díru v podobě nedostatku kapitol Pěkné Pětky, koukněte se na hobamu, kteří tu díru ručně zazdí, minimálně na chvíli. (nemám absolutní tušení co to bylo za metaforu ale ok ig) nezapomeňte dát koment a hvězdičku. Už mě to nebaví opakovat. bez toho prostě nemáme motivaci pokračovat yk. Ádiooooooooooos !