Poznámka autora: ahoooooj další kapitola!!! Jooooo. Přidáme 2 nové postavy! Naprosto originální a jakákoliv podobnost s reálnými lidmi je čistě náhodná, to si pamatujte!
Pov: Vladimír
Vladimír přišel do školy a srdce mu poskočilo nadšením když zavadil okem o Ludvíka. Nice, experiment je přítomen. Vladimír se těšil na tu zábavu co si s Ludvikem užijí. Vladimír si naschvál sedl vedle něj.
Pov: Jaan
Jaan přišel do třídy, ale nedělal nic neobvyklého. Jen mluvil o věcech co nikoho nezajimaly. Jako vždycky. Aspoň měl zatím boty.
Pov: Silva
Silva nikoho nezajímá.
Pov: Ludvík
Ludvík se o přestávce rozhodl mluvit o svých svalech. Jenže sermoval pravou rukou, a tak měl svaly jen na pravé ruce. Jemu to ale z nějakého neznámého důvodu přišlo jako dobrý flex, že má nesymetricke ruce. Vladimír to celé sledoval s nadšením a Ludvíkovo ego rostlo když si všiml že dostal nějakou pozornost.
(Ludvikovo ego 📈📈📈)
Pov: Eva
Eva přišla do školy a pořád se neomluvila Lence za to jak ji ztrapnila. Eva si toho snad ani nebyla vědoma. Naštěstí byly Lenka s Ritou velmi milosrdné a odpustily ji to i bez omluvy. Každý potřebuje tak dobré kamarádky jako jsou Lenka a Rita.
Vedlejší Pov: Lenka
Jenže ničí život se neobejde bez zlých a sobeckych lidi. Takové byly Agáta a Vilma. Rady braly Lence její místo v lavici a pak se jí ještě smaly a snažily se jí přesvědčit, že je to jejich místo, a vždy to tak bylo. Nebylo.
Když si Lenka sedla na své místo a nikdo na ni neskocil a nezačal ji gaslightovat že to její místo není, otočila se překvapeně kolem sebe. Všimla si, že Agáta sedí na místě Evy. Ona doopravdy nedokáže sedět na svém vlastním místě. Co je její problém?
Pov: Eva
Eva přišla do třídy a všimla si, že Agáta sedí na jejím místě. Jelikož Eva nemá žádný smysl přátelství, začala nadávat i na Lenku, přestože to byla chyba jen a jen Agáty. "To ony si řeší svoje hádky tady." Řekla Eva a jako skvělá kamarádka ukázala rukou na Agátu a Lenku. Dokonce se ani nesnažila bránit si svoje místo a sedla si vedle Agáty. Eva vůbec neměla týmového ducha. Sice se říká moudřejší ustoupí, ale toto vůbec nebylo moudré, bylo to zbabělé a podlé. Eva měla doopravdy štěstí, že Lenka je tak skvělá kamarádka (narozdil od ní) a stále se s Evou bavila, přestože ji obvinila z něčeho, za co vůbec nemohla.
Poznámky autora: další kapitola je u konce! Dneska tam nebylo nic moc o Jaanovi, protože má nudný život. Ale Vladimír a Ludvík měli hodně zábavy! Dala jsem i Pov Lenky, přestože to je vedlejší postava, protože mi přišlo důležité zmínit tuto problematiku se kterou se potkáváme v dennodenním životě. A to je šikana. Nejen od šikanátorů (Agáta a Vilma) ale i od údajných kamarádů (Eva). Myslím si, že by jsme se všichni měli snažit být více jako Lenka, nemyslíte? Já kdybych byla Lenkou, tak si to líbit nenechám. Její a Evy přátelství přijde mi to strašně jako toxické a jednostranne. Ale to jsem možná jen já. Ádiooooos!