DALŠÍÍÍÍ KAPITOLAAAAA JOOOOO!!!! všichni jste se na ní určitě hodně těšili! teď taky vyšla další kapitola od sweet home obama, tak si to běžte přečíst, je to fakt dobrý! jinak asi zpátky k příběhu kterého jste se všichni nemohli dočkat
pov učitelka Renata:
"Vystupte z autobusu a běžte do chatek. Zítra ráno půjdeme na výlet a večerka je večer."
pov: Jaan
Jaan vystoupil z autobusu. Bez bot. Doufal, že se nějaké zázrakem objeví v jeho chatce. Když zázrakem zmizely, měly by se i zázrakem objevit, ne?
pov: Silva
Silva vystoupila z autobusu v dobré náladě. Byla šťastná, protože celou cestu urážela lidi tak nahlas, že to mohl slyšet celý autobus. Tomu ona říkala vtip. Silviny vtipy samozřejmě nikdy vtipné nebyly, ale bez nevtipných hlasitých urážek, by to nebyla Silva. Jediné co se Silvě nelíbilo, bylo to kolik času strávil Vladimír s Ludvíkem. Silva měla crush na Ludvíka, protože oba byli hodně sebestřední a hlasití. A jak se říká: "Vrána k vráně sedá, Silva Ludvíka si hledá". Silva se rozhodla, že od sebe ty dva rozdělí za každou cenu. Silva vešla do chatky s plánem naplánovat ďábelský plán.
pov: pes
"Haf."
pov: Ludvík
"Mňau." Řekl Ludvík neironicky, když vystoupil z autobusu. Ludvík se těšil na tábor. Byl to zázrak, že dělal cokoliv se svojí třídou, protože většinou šermuje. Ale tentokrát tu Ludvík byl, a hodlal na sebe upoutat pozornost úplně všech co nejvíckrát co to půjde. Pokud ho všichni budou obdivovat, tak jako Vladimír až budou odjíždět z tábora, Ludvík bude se sebou spokojený. Jak tak Ludvík přemýšlel, zakopl o klacek a spadl. Pár lidí kolem něj to vidělo, a smálo se mu. "Pozornost, jako pozornost." pomyslel si Ludvík, zvedl se, a šel dál.
pov: Vladimír
Vladimír vystoupil z autobusu s jedinou myšlenkou. "Ludvík" bylo jméno jeho myši Lenky. Samozřejmě jen proto, že to byl zajímavý experiment a Vladimír byl psychopat, který viděl lidi jako experimenty, nic víc. Jenže, čím víc Vladimír přemýšlel o tom, co Ludvík povídal celou dobu v autobuse, zjistil, že některé ty věci co Ludvík řekl, byly i vtipné. "Tento experiment bude velmi příjemný." pomyslel si Vladimír. Co tím myslel nevím, nevidím psychopatovi do mozku, ještě k tomu tam má pojmenovanou hlídající myš. Tam nepolezu.
pov: Eva
Eva vystoupila z autobusu a stále mluvila o Michalovi. Mluvila o něm i s lidmi, se kterými by se normálně nebavila. Eva byla smutná, že je na táboře, radši by se viděla s Michalem. Ten se s ní už bavil a odpověděl jí už mnohokrát. Hurá. Eva vyfoukla ochucený vzduch a zamračila se, byl spálený.
to by bylo všechno asi zatím. co na to říkáte? byla to zábava? napište do komentářů, kdo vám přijde nejvíc relatable. teď na táboře se bude dít hodně věcíííí, už se těšíííím!! Ale pojďme si rozebrat dnešní kapitolu!
Jaan - o něm jsem moc nepsala, protože nemá život. ale o Silvě se už píše víc, v minulých kapitolách jsem dala najevo, že nikoho nezajímá, ale nás zajímat bude! minimálně v dalších pár kapitolách. ona si náplánuje plán.
Vladimír přemýšlí hodně o Ludvíkovi a hodně z vás se ptalo, jestli skončí spolu, a zda-li už je nějaké jméno jejich shipu. Na první otázku nemůžu odpovědět, ale ship jméno je! Sice byly návrhy jako Ludimír a Vlavík, ale pojďme víc do hloubky. Vladimír je psychopat a Ludvík má velké ego. Psychoego zní strašně dobře. Doopravdy. Řekněte to nahlas. teď. všichni společně : Psychoego. Joooo!
Ngl nečekala jsem, že Michal fr odepíše Evě ale good for her ig.
To je vše pro dnešek! Pokud chcete něco víc, Hobama má další díl! a pokud se stále nudíte, přečtěte si vše na tomto účtu! Jenže vše má svojí cenu, a cenu kterou zaplatíte za tyto skvostné příběhy je hvězdička a komentář! Ádiooooooos!