Ťuk ťuk! Kdo tam? Další díl Pěkně pětky!Otevři! PROSIIIIIIM!!!! Ale fakt stojí to za to... víte jak otevírat další díly? Vy jste správně! HVĚZDIČKOU!!! Pls hlasujte, posouvá to naší tvorbu na lepší úroveň (to je diskutabilní, ale znělo to dobře lol). Tak užívejte další díl!
Vedlejší pov: Lumír
Lumír byl v hodině češtiny. Lumír nevěděl rozdíl mezi Prometheem a Oidipem. Lumír nevěděl hodně věcí. Ale kdo neví rozdíl mezi těmito lidmi? Oidipus nebyl privazan ke skále ale Lumír by měl být. Pokud nevíte rozdíl mezi těmito lidmi, nečtěte toto, nejste toho hodni. A nebo si to vyhledejte Google je free. Nebuďte jako Lumír.
(Vedlejší pov: Jeroným)
Jeroným si nezaslouží pov. Ani vedlejší. Tady je pár fun factu o Jeronymovi, ale neměl by vás zajímat. Jakmile potkáte Jeronyma vaše první myšlenka bude fuj, ten je vysokej, k tomu vzhlizet nebudu. Další myšlenka bude, ó né fucking Francouz. Jeroným je zčásti Francouz a proto je takovej jakej je asi. Občas je v pohodě ale pak má switch a chce vás utopit. Celkem random. Jeroným dělá šerm, stejně jako Ludvík, jasně že má taky velký ego. Nejhorší na Jeronymovi je, že říká lidem neironicky 'zlatíčko' a 'drahoušku' až vám je na zvracení. Mluví jako kdyby byl nějaká postava z knížky, ale on vám jen zprotivi tyhle slova. Jak bylo již zmíněno, taky potřebuje odpověď hned jak si přečtěte zprávu, jinak vám začne nadávat. Někdy si tu zprávu ani nestihnete přečíst a už vám nadává že neodpovídáte. Strašně rád vyhrožuje utopenim. Jednou rekl, a to cituji: "pokud... tak tě zatáhnu do vody a uškrtím tě." a "dáme tě do kánoe samotnou a utopíme tě." Také pak budete mít noční můry kde vás topí lol. Pokud by jste s ním museli existovat, třeba já nevím, úplně náhodný příklad - chodit s ním do skautu, tak bych se nedivila kdyby jste se skautem skončili. Hlavně potom co byl zvolen 'hlavním vedoucím mladší sekce'. Protože kdo by chtěl být pod nadvládou fucking Francouze. Nikdo. Jeroným měl ve skautu celkem deep friendship který hraničil s relationshipem se svým 'kamarádem' Hynkem. To je asi vše co o Jeronymovi je potřeba vědět. Ludvík se s ním i tak kamaradil, protože oba dělali šerm a měli ego. Tohle by mělo stačit a snad už nemusím Jeronýma zmiňovat víc než je potřeba, a rozhodně nebude mít další pov.
Vedlejší pov: Michal
Hned jak Michal uviděl to monstrum co vyšlo z Evy zděsil se. Těšil se na to být otcem, ale ne tohohle. Jeho první myšlenka byla utéct, ale nepodal se jí. Aspoň ne předtím než se rozešel s Evou. "Sory, ale na tohle nemám." Sdělil svoje pocity Michal. "Už s tebou chodit nemůžu, najdi si jiného otce pro toto, pokud si to necháš." Pokračoval Michal se znechucením. Pak vzal nohy na ramena. Přemýšlel že pokud si to Eva nechá, tak by se mohl vrátit s mlékem, až bude to dítě víc... lidské. Ale prozatím se bude od obou držet dál.
Vedlejší pov: Tomáš
Tomáš pekl sušenky. To by mohlo vypadat naprosto normálně, kdyby měl ovšem mísu. Tu však neměl a těsto na sušenky patlal všude možně. Najednou si vzpomněl že nemá vajíčka, protože jsou ve sklepě. Aby mu těsto nikdo nesnedl, napatlal si ho na sebe a šel do sklepa. Když vešel do tmavého sklepení, nevěřil svým očím. Z jednoho vajíčka lezla malá postava. Babička z vajíčka. Než ale stihla vůbec promluvit sezrala ji krysa. Těch tu bylo spoustu. Jednu si dokonce Tomáš pojmenoval Peter. Ale to teď nebylo podstatné, protože Peterovi přátelé měli chuť na sušenky. A jedna life size susenka stála před nimi. Armáda krys se vrhla na nebohého Tomáše. Než bys řekl švec Tomáš nebyl. Byl ohlodaný a zbyla jen kostra.
Vedlejší pov: Penelopa
"To je šílený!!!" Vykrikovala penelopa když se dozvěděla o smrti svého blízkého kamaráda. Jeho tělo leželo před tabuli v kartonove krabici ve třídě, kde bylo úplně všechno. Věšáky v plastovém pytli, hadrova loutka, tampony na dataprojektoru, balónek ve tvaru mirrorball a spoustu dalších krámu. Jeden by si pomyslel že je to snad vetesnictvi. Spolužáci poprosili paní učitelku Kláru jestli by mohli místo češtiny zakopat Tomášovi tělo na školní zahradě. Ta byla pro každou psinu a souhlasila.To je asi vše pro tuto kapitolu! Snad vám to stačilo. Chtěli jste vědět více o těchto postavách tak tady to máte!