Ptáci a hlemýždi

27 4 3
                                    

Ahoj. Skibidi toilet, skibidi skibidi toilet. :) Lana skibidi

Pov: Tomáš

💀

Pov: Jaan

Byly laboratoře a Jaan měl plán. Vladimír tu nebyl, toho zapálí jindy, teď jen Silvu. Jaan si počkal až Silva vylije do umyvadla kde se vylívaly hořlavé tekutiny. Jakmile byla blízko tak 'omylem' zapálil vec. Pak ji hodil do umyvadla. Oheň vzplal a Silva chytla. Všichni se smáli, zatímco Silva hořela.

 Všichni se smáli, zatímco Silva hořela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pov: Silva

Silva věděla co dělat když hoří. Stop, drop and roll. Silva se zastavila. Dropla na zem. A za smíchu od svých spolužáků začala válet sudy. Oheň odešel. Silva přežila.

Pov: Vladimír

Vladimír byl artista. Umelec, fotograf. Fotil ptáky. Pan učitel Topol mu pomáhal.

Vedlejší pov: Topol

Učitel Topol se snažil zapomenout. Zapomenut na Tomáše. Pan učitel Topol měl rád Tomáše. Bylo to zvláštní, protože byl o 20 let starší než Tomáš, ale měl na něj crush. Topol se těšil až bude mít Tomáš narozeniny, aby na tabuli dal jeho AI fotku, citáty a pak ho odchytne před třídou a dá mu dárek. Ale Tomáš zemřel dřív než měl narozeniny. Mohlo by mu být 18 a už by to znělo i celkem legálně, ale ne. Tomáš nemohl počkat ani o chvíli déle. Tak pomáhal Vladimirovi fotit ptáky, Tomáš byl Vladimiruv ex a Topol se vyptaval na všechno o něm. Byl smutny, chudák Tomáš.

Pov: Ludvík

Přestože si mnoho lidí, včetně Ludvíka, myslelo že Ludvík skončí druhý. Ludvík vyhrál! Ludvík vyhrál hunger games! Celý distrikt mu držel palce a Ludvík trénoval pilně, telefon tam mít nemohl, ale vyhrál. Vrátil se zpátky domů.

Pov: Eva

Eva byla hlasitá. Mluvila o věcech které nikoho nezajimaly. Stěžovala si na oslavujícího Ludvíka, přestože slavit mohl, vždyť vyhrál hunger games. "Nemůže slavit potichu?" Řekla Eva. Jako kdyby ona nebyla ani trochu hlasitá. Eva a Silva byly obě nezajímavé a hlasité. Fr k sobě sedí.

Pov: Zdeněk

Kdo je Zdeněk?

Pov: Silva

Silva hledala kamarády. Bylo o ní obecně známo, že si vždy našla oběť v nižších ročnících. Jednou to byla i Rita, Tomáš a další ještě nezminení spolužáci. Ti se s ní, ale přestali bavit a tak byla zase sama. Silva si vybrala další kamarádku. Byla to Monika o 3 roky mladší. Silva byla tak trochu kamarádský pedofil, ale byla ráda, že ji aspoň ty mladší nevyspělé děti mají rády.

Pov: Ludvík

Ludvík šel oslavovat svůj příjezd z humger games. Ve skole mu prislo zatancovat 7 žen z distriktu, za to že vyhrál. Málem byl vylosován znovu. Naštěstí ale znovu ne. Jeroným na něj byl moc pyšný. Tak ho pozval do francouzské restaurace, protože byl francouz 🤮 Anyways Jeroným chtěl aby Ludvík snědl hlemyzde. Hodně pršelo a na zemi jich bylo hodně. Ludvík nechtěl zezacatku, pak si řekl yolo a strčil ho do pusy. Ale začal se dusit a hlemyzd mu zalepil krk. Dusil se a kašlal až ne.

Pov: Vladimír

Vladimír zrovna fotil moc hezkého ptaka když mu zazvonil mobil. To se dělo často, protože byl hodně busy člověk. Neznáme číslo. Myslel, že mu chce zase někdo nabídnout spolupráci nebo práci, ale když to zvedl zůstal jako opařený. Volal mu Jeroným, Ludvík je prý v nemocnici. Vladimír už nevnímal ptáky, vzal nohy na ramena a pádil si to za Ludvikem.

Pov: Ludvík

Ludvík omdlel. Otevřel oči, byl v autě? Aha, sanitce. Mrkl, byl vezen na nosítkách, mrkl, místnost v nemocnici, doktoři, chaos a panikařící hlasy všude kolem, mrkl, Vladimír u jeho postele, něco mu říkal, že není plevel? Ludvík nebyl plevel, Vladimír byl chytrý a měl pravdu, mrkl, byla noc Ludvík byl sám na pokoji byl unavený. Usl.

Jak se vám to líbilo? Celkem sigma. See you in Ohio rizzler. Taky na ig bude hlasování o ship name pro Evilvu tak hlasujte.

Pěkná pětkaKde žijí příběhy. Začni objevovat