cesta

58 5 3
                                    

Poznámky autora: nová kapitola! Jooo, určitě jste všichni nadšení. Btw pokud to čte někdo z mojí třídy, haha, no hate, je to nadsázka a hyperbola a většina věcí u postav je vymyšlená. Nikoho z vás osobně neznám tak dobře, toto všechno je výplod moji fantazie. Jdeme se bavit 🥳🥳✌️

Pov: učitelka Renata

Děti, dneska odjíždíme na tábor, běžte si domů pro věci a za hodinu odjíždíme.

Pov: Rita

Rita bydlí hodně daleko, takže si nemohla jet domů pro věci. Tak se rozhodla jít nakupovat oblečení. Ale vzpomněla si že nemá peníze tak jela bez věci. Lenka ji řekla že taky bydlí daleko a nemá peníze a tak s Ritou držela basu.

Pov: kočka

"Mňau"

Pov: Vladimír

Vladimír se těšil na tábor. Bylo to skvělé prostředí pro jeho experiment. Naschvál si sedl vedle Ludvíka a bavil se s ním o jeho šermových úspěších. Ludvík doopravdy dokázal mluvit hodně o sobě. Vladimír moc neposlouchal. Hlavou se mu honila myš Lenka. Ludvík se zasmal a Vladimír si nemohl pomoci a usmál se taky. Vladimír se zakoukal do Ludvikovych oči. Byly tak tmavě zelené, připomínaly mu Shrekovu bažinu. Část byla šedá a vypadalo to jako by měl šedý zákal. Zajímavé.

Pov: Jaan

Jaan zaržál: "íhahá tábor!" A začal mluvit o věcech co už nikdo neposlouchal. Jaan měl boty. Ne nadlouho. Jakmile vkrocil do dveří autobusu, boty byly pryč. Zázrak. Kouzlo. Jaan si sedl do uličky na zem. Sledoval Vladimíra, který se zaujatě bavil s Ludvikem. Jaan pocítil vlnu závisti. Proč by se Vladimír bavil s Ludvikem? Takovým arogantním.. Z myšlenek ho vytrhl fakt, že si Silva sedla vedle něj na zem. Zmocnila se ho vlna úzkosti (haha), Jaan nevěděl jak mluvit s opačným pohlavím. A na Silvu měl crush a to nepomáhalo.

Pov: Silva

Silva seděla sama. Pak si všimla, že Jaan je taky sám a na zemi. Tak si sedla za ním. Jaan najednou zmlkl. To se nestává často. Silva se koukla kolem a rozhodla se udělat nějaký nevtipny vtip na úkor někoho kolem. Jaan se zasmal a přidal se k ní svými, taky nevtipnými, kecy. Po chvíli si Silva dala sluchátka a poslouchala písničky, protože nemá kamarády ani život.

Pov: Eva

Eva seděla se svojí kamarádkou Evelínou. Rita a Lenka se s ní taky bavily. Eva přemýšlela jak získá alkohol aby se mohla na táboře opít. Evelína byla z toho nápadů unešena. Lenka a Rita už premyslely o tom jak někoho vyprankují. Eva celou dobu mluvila o Michalovi. Prý jí odepsal na jednu z jejích zpráv. Wow, to nikdo nečekal.

Pov: Ludvík

Ludvík strávil celou cestu mluvením o sobě. Vladimír ho poslouchal s nadšením a Ludvík byl rád, že má fanouška. Bylo už na čase, aby někdo ocenil jeho dokonalost. Překvapilo ho, že zrovna Vladimír, ale Ludvík si nad tím hlavu netrápil. Fanoušek jako fanoušek. Jakékoliv skryté motivy za tímto náhlým zájmem nebyly důležité. Ludvík si myslel, že by se všichni měli poučit od Vladimíra a taky mu věnovat jejich pozornost. "Holt, ne všichni byli tak chytří jako Vladimír" pomyslel si Ludvík.

Poznámky autora: fun fact: pokud si myslíte že s vámi chodím do třídy a napsala jsem to o vás, jste špatně! vás neznám a vy taky ne! TOHLE SE VAM ZDÁ, JE TO HALUCINACE, PROBUDTE SE!!! hahah, zábava to byla že jo ale? Tahle kapitola. Na táboře se stane tolik věcí muahahahahaja se těším a vy byste měli taky! Ádioooos

Pěkná pětkaKde žijí příběhy. Začni objevovat