Epilog. Jinak se uvidíme až u šťastné šestky! :)
Psychoego
Pov: Vladimír
Vladimír zrovna trávil čas s Ludvikem, když přiletěla ta sova. Byly Vánoce a náš Hagrid mu poslal přání. Vladimír si vzpomněl jak veselý byl náš Hagrid když nesl strom do Velké síně na Vánoce, přestože byl podzim. Potom si vzpomněl jak odešel z Rockfortu a náš Hagrid ho prosil at zůstane. Vladimir setřel slzu která mu utekla z oka. Nebude brečet, je s Ludvikem a je šťastný.
Pov: Ludvík
Ludvík se zrovna chystal dát Vladimirovi dárek k Vánocům, když přiletěla nějaká sova. Vladimír si přečetl ten dopis co přinesla a Ludvík si všiml jeho slz, přestože se je snažil skrýt. Ludvík nerad viděl Vladimíra smutného. "Co se děje?" Zeptal se Ludvík.
Pov: Vladimír
"Ale nic." Zavrtěl hlavou Vladimír. Nechtěl aby se Ludvík strachoval. Vždyť o nic nešlo.
Pov: Ludvík
Ludvikovi vadilo, že se mu Vladimír nechtěl svěřit s tím co ho trápí. Vždyť by mu mohl pomoci, kdyby věděl co se děje! A to taky Vladimirovi řekl.
Pov: Vladimír
Vladimír se zasmál nad tou absurditou Ludvikova návrhu, kdyby věděl o co jde, rozhodně by to nenavrhnul. "Ty by jsi se mnou jako jel zpátky do Rockfortu?" Smál se Vladimír nečekajíc jakoukoliv odpověď.
Pov: Ludvík
Aha. To se děje. Pomyslel si Ludvík. "Ano." Rekl Ludvík a Vladimír vykulil oči jako ta sova co přiletěla. "Vážně?" Ptal se Vladimír. "Ano, šel bych s tebou do Rockfortu, pokud se ti stýská." Trval na svém Ludvík.
Pov: Vladimír
Vladimír nemohl uvěřit svým uším. Vážně právě Ludvík řekl, že by s ním jel do rockfortu? "Jen ale pod jednou podmínkou." Zvaznel Ludvík a Vladimír vzhledl k jeho obličeji. Vladimír měl v plánu udělat cokoliv aby se dostal do Rockfortu zpátky i s Ludvikem. Cokoliv si Ludvík řekne. "Nesmíš trávit čas s tím pedofilnim dedkem co jsi byl. Nechci aby se to opakovalo, rozumíš?" Mracil se Ludvík. Vladimír se začal smát. Vždyť na toho blondaka ani nepomyslel! Jasně že s ním nic mít nebude! Ludvík je mnohokrát a mnohokrát lepší co se čehokoliv týče! A taky že mu to Ludvík už hodnekrat připomenul.
Pov: Ludvík
Ludvikovi se to nelíbilo. Proč se Vladimír směje? "Já to myslím vážně, Vláďo." Upozornil ho Ludvík. Vladimír se na chvíli přestal smát a odpověděl mu: "ja to taky myslím vážně teď, když ti říkám že jsem na něj od té doby co jsi se tam objevil ani nepomyslel." Ludvík se usmál. Líbilo se mu být jediná věc na kterou Vladimír myslel. "Dobrá," svolil Ludvík, "jedeme do Rockfortu."
Toxicwhisper
Pov: Eva
Eva neměla tušení co se děje, ale Silva řekla Pojď za mnou, a tak sla za ni.
Pov: Silva
Silva neměla tušení co se děje, ale sova přinesla dopis co řekl Pojď za mnou, a tak šla za ní.
Vedlejsi pov: sova
Sova věděla co děje a vedla Silvu s Evou do Rockfortu na příkaz Alaina Broskví Wtf jména.
Jaan (a Michal) (a Dagmar)
Pov: Jaan
Jaan měl dobrý život společně s Michalem a Dagmar. Ale když přišel vysoký muž a rekl mu ať jde s ním, neodporoval. Tento muž měl deštník a Jaanovi to připomnělo jeho dobu jako Deštník. Ani si nevšiml že jedou do Rockfortu, teprve až tam došli vzpamatoval se a začal myslet na svoji rodinu.
Pov: Michal
Michal byl rád, že Jaan sbírá borůvky na borůvkový koláč. Dokud se Jaan ale nevrátil. Marně ho hledal ale nevěděl kde je. Že by šel pro mléko? Ale Michal jasně řekl borůvky!
Pov: Dagmar
Dagmar tušila že její current otec odešel pro mléko. Ani se tomu nedivila. Její mámy ji nechtěly. A jeden z jejích otců taky ne. Dagmar už čekala kdy ji její zbyly otec taky opustí, a bude sirotkem. To bude její první krok stát se superhrdinou. ...A nebo superpadouchem?
Pov: náš Hagrid
Náš Hagrid dostal příkaz od Alvina Brumika a příkaz taky plnil. Tomášovi řekl co mu měl říct a vedl Jaana do Rockfortu. Nevěděl co s tolika lidmi chce Alvin dělat, ale slyšel že prý poslal dopisy ostatním lidem. Náš hagrid si nad tím nelamal ale hlavu, vždyť byly Vánoce!
Tomáš
Vedlejsi pov: Tomáš
Tomáš byl agent 770 a náš Hagrid za olej na okno chtěl jen jednu věc. Prý mu nějaký Alzák nařídil sehnat lidi do Rockfortu. Tomáš si řekl proč ne a právě byl na cestě.
To je vše pro epilog! Asi vás zajímá co dělají všichni v Rockfortu! To zjistíte ve šťastné šestce. Když se zamyslite asi vám dojde kdo bude ten 6 co se přidá do pětky aby byla šestka. :)