9/11

17 2 0
                                    

Kapitola nová. Těšte se. Bude tam hodně psychoego.

Vedlejsi pov: paní učitelka Cylindra

"Řekněte někdo Silve že ji hoří procenta, jestli bude velká absence tak zkouška"

Pov: Silva

Procenta nebylo jediný co jí hořelo. Její domeček hořel od blesku. Silva nechápala proč hoří když prší, ale nevadilo to. Vzala rychle to nejnutnější a vyběhla zpátky do lesa. Běhala po else a hledala stále zoufale Evu aa Dagmar. Najednou stoupla na nějaký kámen který ji trochu krupnul pod nohou. "Oh shit to je Evy hlava!" Silva stoupla na hlavu Evě která byla zasazena bleskem.

Pov: Eva

Eva se probudila zmatená v nemocnici. Měla obvázanou hlavu a seděla u ní Silva. Huh? "Kde je ta fotka?" zeptala se zmateně. "Jaká fotka?" nechápala Silva. "No ta co byla vyfocena než jsem byla tady." Eva nechápala že to byl blesk a byla zklamaná když to zjistila. Chtěla si to dát na ig.

Vedlejší pov: Dagmar

"Pusť mě!!!" křičela Dagmar a bránila se zuby nehty. Neznámý muž ji vláčel za ruku blátivým lesem daleko od svých matek. "Kdo vůbec jsi?! Co po mně chceš?!" Dagmar se nebojácně tázala až se nakonec dočkala odpovědi. "Jsem ex tvoji maminky. Závidím ji že je cottagecorelesbian! Já chci taky 🥺🎀" "Ehm... které?" "Které co?" "Která mamka je tvoje ex" "Aha... Eva..." "Makes sense"

Pov: Ludvík

Ludvík trénoval zrovna s Avengers, když mu Captain America řekl: "oi... nějakej středoškolák zešílel, musíme zachránit svět" Ludvík se zvedl jako by to byla každodenní záležitost a šel do boje. Když ale zjistil proti komu, pusa mu zůstala otevřená.

Pov: Jaan

"Muaahhahah, nikdy mě neporazite!! Jsem muž který snáší déšť!!! Nechť jsem světu známý jako Deštník!!!!"

Pov: Ludvík

Lol tak random jméno, ale ok.

Pov: Deštník

Jaan byl znovu ve své evil éře, ale tentokrát silnější než kdy předtím. Nebe ho poslouchalo na slovo. Ukradl totiž z muzea destnou hůl. Deštník zamával rukama a nebe zaburácelo. Byl obklopen těmi nejsilnějšími hrdiny, ale i přesto by přísahal že v jejich očích viděl strach.

Pov: Ludvíka

Boj byl vyčerpávající. Ludvík už si zoufal, ale pak se mu rozsvítilo. "Ty boty! Ty boty mu dodávají sílu!!" Zakřičel směrem se svému kolegovi Iron Manovi. "Oh shit mega real" řekl Hulk. Deštník byl ale naštvaný, že Ludvík odhalil jeho tajemství a seslal na něj příšerný blesk. Prosvištěl mu kolem hlavy a rozbil takové dva vysoké paneláky. Zrovna tam letělo letadlo a lidi to začali blamovat na letadlo. Uff ještě že to není na Ludvíka.

Pov: Vladimír

Vladimír to zrovna rozjížděl v soukromí se svým blondakem. Poslední dobou na Ludvíka ani nepomyslel. Nemyslel na to kolik času spolu strávili ani na to jak mu zachránil život, ztratil sval, Navrátil se mu sval i ego i šerm, jak statečný byl v hunger games. Nemyslel na to jak spolu oslavovali to že vyhrál, ani na to jak se udusil hlemyzdi a skončil v nemocnici. Nemyslel na jejich první polibek na školním výletě, ani na to jak to začalo jen jako experiment. Nemyslel na ten den kdy Ludvík rozlustil že je homosexuál a začali spolu chodit. Nemyslel na nic takového, jen na svého blondaka a jeho kouzelnou hůlku.

Pov: Ludvík

Když kolem něj proletěl blesk, Ludvík si uvědomil vše co je v životě podstatné. Málem zemřel a jeho myšlenka nebyl sval, ani šerm. Byl to Vladimír. Blesk ho naprosto osvitil a Ludvík věděl co musí udělat.

Pov: ten blonďák

Ten blondak si to pravé užíval s Vladimírem když někdo vtrhl do dveří. "Vladimíre?" Ozval se ten výtržník. Vladimír se rychle odpojil od blondaka a promluvil: "Ludvíku?.." "Kdo to je?!" Ukázal Ludvík na blondaka. Ten mu odpovedel: "mé jméno je Albus. Albus Percival. ALBUS PERCIVAL WULFRIC. ALBUS PERCIVAL WULFRIC BRIAN. ALBUS PERCIVAL WULFRIC BRIAN BRUMBÁL! "

POV: LUDVÍK

Ludvík byl rozohněn. "Vladimire, co to tady děláš s tím Alvinem Brumíkem Wtf jménem?"

Pov: Vladimír

"Co děláš v Rockfortu?"

Pov: Ludvík

"Přišel jsem ti vyznat lásku. Ale ty jsi tu svoji očividně už našel v obličeji toho dědka!"

Pov: Alvin Brumík Wtf jméno

"Ludviku kolik ti je let?"

Pov: Ludvík

Ludvík nechtěl odpovědět, ale řekl pravdu. "Je mi 17 let. Vladimirovi je 16. Ty pedofil tobě je asi 100!"

Pov: Alain Broskví Wtf

"Nechceš válku? Jsi dost starý aby jsi bojoval pro lepší dobro. Oba dva. Musíme porazit zlého čaroděje Lorda Voldemorta. A vy jste akorát staří na tuto práci." Rekl Alain který rád zabíjel malé děti ve válce.

Pov: Ludvík

"Co? Já nebudu bojovat proti nějakému Lordu Volfreportovi! Já jsem avenger a bojuji proti deštníku! Ty jsi se svým lordem Volem bojuj sám!"

Pov: Vladimír

Vladimír nechtěl bojovat ve válce. Stačil mu jeho boj v lásce. Odešel s Ludvikem a nechal Rockfort daleko daleko za sebou.

To je kapitola. Snad se líbilo. Opouštíme rockfort a jedeme na severní pól. Komentujet jinak na vás pošlu pedofil co vás dá do války.

Pov: náš Hagrid

"Prosííííím neee. Vánoce budou za chvíli. Stačí počkat. Ludbiku, Vláďo, zůstaňte tuuuu. Já se sám bojím. Donesl jsem vám strom."

Pov: Minnie

"Nech je jít náš Hagride, nech je jít."

Pěkná pětkaKde žijí příběhy. Začni objevovat