Ahooooojky mnauky jak se máte? Dneska je život a zítra taky! Snad vás to baví! Mě joooooooooooooooo. 🥳🥳✌️. Všimli jste si těch zvířat? Joo, to byla zajímavá kapitola. A tahle bude taky, takže připravit, pozor, jedemeeee!
Pov: učitelka Renata
"Už je po táboře, je škola. Učte se."
Pov: Silva
Silva mluvila. Celá třída ji slyšela. Celá třída ji nechtěla slyšet. Zrovna mluvila o tom jak se ve Španělsku vyspala s nějakým typkem na lavičce jen protoze byla horny. Mnoho lidí si přálo Silve zalepit pusu, aby přestala mluvit. Rita si přála hodit ji spagety na jeji blondatou hlavu. Bohužel to nikdo neudělal a Silva mluvila dal, Silva se smála, hodně nahlas. Kdyby Silva měla být popsána dvěma slovy, bylo by to toxic a hlasitá.
Pov: Eva
Eva nepřišla do školy. Eva zvracela. Eva byla těhotná.
Vedlejsi pov: Evelína
Jako nesobecka kamarádka začala Evelina počítat měsíce, protože potřebovala vědět, kdy bude Eva chodit do školy než porodí. Doufala, že Eva bude na plese.
Pov: Ludvík
Ludvík přišel do školy nateseny na Vladimíra. Taky se těšil flexit svým svalem znovu. Věděl, že jeho život se znovu spraví, teď když má svaly. Po škole šel Ludvík do šermu. Řekli mu sice, ať se bez svalů nevrací, ale on už svaly měl. Tak se vrátil. Jeho francouzský kamarád Jeroným ho přijal zpátky, ale koukal se na něj shora.
Fun fact o Jeronýmovi, něco s ním bylo špatně. Ludvík o tom nevěděl, protože to byl jeho kamarád, ale Jeroným byl strašně divný člověk, který říkal lidem 'zlaticka' a 'drahousku'. Strašně divný. Taky musíte Jeronýmovi odpovědět na zprávy hned jak si je přečtěte, jinak si to vezme strašně osobně a bude vám vyhrožovat utopením minimálně další dva roky. Celkově je Jeroným někdo komu byste se měli vyhýbat, idk co to říká o Ludvikovi.Pov: Vladimír
Vladimír se těšil na Ludvíka. Doufal, ze spolu budou moci strávit čas po škole, ale Ludvík měl šerm. Vladimíra by to mrzelo, ale to byla cena kterou platil za Ludvikuv sval. Teď na něj byl alespoň o něco hezčí pohled, pomyslel si Vladimír. A ne jen pohled, dokonce se na něm i pohodlně leželo. To Vladimír věděl, protože po tom vyčerpávajícím argumentu usnul na Ludvikove pravé ruce. Bylo to o moc lepší než když sval neměl. Vladimír nechápal lidi co by byli schopni takovému svalu odolat. Proto se taky bavil s Ritou asi hodinu a nebyl schopen zpracovat, že ji Ludvík ani trochu nepritahuje. Rita mu řekla, že je homo, ale to Vláďa nechápal protože to byl přesně důvod proč právě jeho Ludvík přitahoval. Rita mu to potom musela vysvětlit. Zase. Rita pořád musela vysvětlovat. Chudák holka neměla nikdy čas sama na sebe. Vždycky tu byla pro ostatní.
Pov: Jaan
Jaan přišel do školy a chtel se zabít hned jak viděl Silvu (real). Slyšel ji dřív než ji viděl. Jaan věděl že bude trpět, ale ještě nevěděl jak. Věděl, že by měl mít plán, ale žádný neměl. Napadlo ho předstírat, že se se Silvou bude znovu kamarádit. Ale přestože si máš držet přátele blízko a nepřátele blíž, nikdo nedokázal ani předstírat že se kamarádi se Silvou. To by pak netrpěla Silva, ale Jaan. Jaan zamířil pohledem dolů a zjistil že má pořád boty. Hurá! Schválně jak dlouho mu to vydrží.
Konec kapitoly pew pew ✌️. Co na to říkáte? Teď je to trochu pomalé, ale bude to lepší fr. Ngl oni si zaslouží trochu odpočinku po tom drama na táboře lol. Dejte hvězdičku a zanechte komentář! Ádiooooos