the rise and fall of deštník

13 3 0
                                    

Další díl. Doufejme že nikdo není vlkodlak, aby se neimprintnul na Dagmar. Btw budeme sharovat jídlo. Nebo o ně šermovat? Nikdo neví.

Vedlejší pov: Evelina

Evelina uměla statistiky. Sice to nuda je, má však cenné údaje. Třeba to že na 90% pojede. Ale ona měla radši těch 10%. Spala. Kdyby byla v Řecku a polobuh její božský rodič by byl Hypnos. Iykyk.

Pov: Jaan/Deštník

Já jsem deštník. Hele mrak. Jdu se proletět kolem. Hele borec a dítě co brečí. Jsem villian ale jsem dobrý člověk. Jsem karma reinkarnovaná. Toto se mi nelíbí a já to napravím.

Vedlejsi pov: člověk v letadle

"Fuj lidi koukněte se na ten mrak. Ten je tak hnusnej."

Vedlejsi pov: mrak

"Fuj lidi koukněte se na toho člověka v letadle. Ten je tak hnusnej."

Vedlejší pov: Michal

"Dagmar Pojď. Nebreč." Křičel. Když tu najednou se zjevil duch. "Bububu" Rekl duch a odletěl. Najednou se zjevil nějaký atraktivní muz: "ja jsem deštník, jsi otec tohoto dítěte?" "Ne, ale matka tohoto dítěte prodala 2 moje děti."

Pov: Deštník

Jaan byl zmatený. Byl karma a nevěděl co dělat. Rozhodl se joinout jejich výpravu dokud se nerozmysli co udělá.

Pov: Jelen v lese

jameš

Pov: Vlak

Tudum tudum

Pov: Eva

To jim teda jde. Evě a Silve to hledání Dagmar taky šlo. Našly stopu, kšiltovku jeho. Sledovaly stopu a našly další ksiltovku. Jak tak šly tak se Eva rozhodla promluvit. Otevřela pusu a pak ji znovu zavřela, nevěděla co říct.

Pov: Vladimír

Vladimír se zrovna držel Ludvíka zuby nehty zatímco si to Ludvík avengeroval po městě. Ludvík hledal deštníku a Vladimír byl s ním, už ho nikdy neopustí, pomyslel si Vladimír.

Pov: Silva

"Evo... Myslím, že bychom se měly zachovat trochu dospěle. Měly bychom si promluvit o našem vztahu...." odmlčela se na chvíli Silva. "Víš...máme spolu dítě a ty stále nechceš mluvit o tom co se stalo ve sklepě... to že o tom odmitas mluvit, neznamená že se to nestalo.... máme dítě jako důkaz...." Silva si odkašlala... "Víš....já si to upřímně dost užila...kdyby tam nebyla taková tma, možná by to bylo lepší."

Pov: Michal

Michal záviděl Toxicwhisper že byly #cottagecorelesbians. Proto jim ukradl dítě. Teď jak se ale koukla do očí toho zlého neb pohledného muže, začínal si uvedomovat různé věci o sobě. Deštník. Tak hezké jméno, k tak hezkemu obličeji. Michal si všiml, že nemá boty a jeho holá noha byla tak atraktivní že měl chuť ji oliznout. Mozna mu nebylo souzeno byt #cottagecorelesbian ale #psychoticgay.

Vedlejší pov: Jay Slater

"Jsem zaseklý na kaktusu ale slyším svoji oblíbenou píseň. Byl jsem na koncertě juuuu. Viděl jsem letadlo a hledají mě. Ale kaktus... á Hele! Cristiano Ronaldo me našel! Ještěže jsem nespadl do vody když Tenerife je ostrov. Jsem najitý!"

Pov: Ludvík

Ludvík čichal deštník. Nevěděl kde je ale věděl že jakmile avenger je jeho práce ho najít a zničit. Aspoň měl u sebe Vladimíra."

Pov: Eva

"Silvo. Prostě na to zapomeň. Já se o tom s tebou nechci bavit. Besides jsem homofobni. A nechci s tebou mluvit o tom ✂️" Řekla Eva, ale v hloubi duše na to nepřestává myslet od momentu co se to stalo. Strašně se jí líbilo když si Silva ostříhala vlasy. Byla taková atraktivní. Skoro jako Michal.

Pov: Deštník

Jaan měl dilema. Tento muž má dítě které není jeho. Ale jeho ex prodala 2 jeho děti. Takže mu vlastně dluží ještě jedno dítě. Nebo ne? Jaanovi navíc připadal velmi povědomý. Nevěděl čím to je.

Pov: Vladimír

Vladimír byl zmatený. Co se to tady děje. Zatímco byl v Rockfortu tak Eva měla další dítě? Se silvou? Minimálně to je co pochopil z toho co tu lidi na sebe křičeli. Jaan byl deštník s evinym dítětem a jejím ex. Eva a Silva byly spolu. Ludvík fightil Jaana a vyhrál, protože mu chyběly boty. Vladimír to celé jen sledoval.

Pov: Silva

Silva neměla zpátky dítě. Michal prchl i s Dagmar, zatímco Jaan padl. Silva byla smutná. Jak to že je Vladimír a Ludvík znovu spolu a Eva stále se Silvou nemluví? Silva byla tak naštvaná že na ni Lišaj poslal akumu.

Pov: Lišaj

"Povstaň Silvo, teď budeš známá jako.."

To je dnešní kapitola! Gl.

Pov: náš Hagrid

"Mám rád holky co rapujou."

Pěkná pětkaKde žijí příběhy. Začni objevovat