Divné to věci dnes dějou se ve třídě. V avengeres. V rockfortu. V domečku uprostřed lesa.
Vedlejší pov: Lenka
Začátek roku byl pro Lenku zvláštní. Nechápala proč tu pořád je. Chtěla na poštovní školu, ale všichni pedagogové potřebovali její alfa přítomnost ve svých nudných beta životech. Na začátku roku přišla do třídy učitelka Denisa a Řekla že bude nová třídní místo Renaty. Denisa měla asi nějaký trust issues. Prvně rekla Lence, že by za ni nedala ruku do ohně a pak zase říkala že jí věří.
Vedlejší pov: Denisa
Denisa nechtěla dát ruku do ohně, ale nakonec to udělala. Měla popáleniny 2. stupně. Což bylo divné, protože učila na střední. Když hoří základka, jsou z toho popáleniny prvního a druhého stupně. Denča nevěděla jak to funguje, ale Lenka byla alfa, tak to neřešila.
Vedlejší pov: Penelopa
Kdybyste se zeptali Penelopy co dělala v létě, actually by vám to řekla a neodpověděla "tvoji mámu". Těžko říct jestli to svědčí o její vyspělosti nebo se neumí pořádně bavit. To ale není to co teď řešila. Nad školou se stahovala mračna. Penelopa cítila že je něco špatně.
Pov: Jaan
Čekali byste že se Jaan bude bát potencialniho deště z toho mraku, protože bez bot by mohl nachladnout. Ale plot twist. Jaan byl ten co svolával mračna. Jaan poprvé v životě uchopil do rukou svůj potenciál a rozhodl se něco udělat. Možná bylo na začátek trochu dramatické seslat déšť jako pomstu, ale nechme toho borce vařit.
Pov: Silva
"DAGMAR!! EVO!! KDE JSTE?!!" křičela už teď zoufalá Silva. Nad jejich chaloupkou byl obrovský tmavý mrak a bouřilo. Každou chvíli mohl blesk srazit k zemi nějaký strom a zabít ji. Silva na to ale neměla ani pomyšlení. Bála se o svou dceru, kterou měla tak ráda. A Evu... Počkat co?! Evu?! Vždyť jí na ní nemá záležet. Eva nechtěla ani mluvit o tom co mezi nimi bylo a skoro prodala jejich společné dítě. Ale Silva to chápala. Silva Evě rozuměla jako nikdo jiný.
Pov: Eva
Eva běhala po lese se slzami v očích. "DAGMAAAAAR!!!!!" křičela z plných (ovocným vzduchem zničených) plic. Řekla Silve že se půjdou projít, ale Eva uviděla srnu a řekla: " jeee srna". Když se otočila zpátky, její dcera tam nebyla. Eva brečela a byla emo a nebe brecelo s ní. Trápení ji ukončila nečekaná rána. Eva si nejdřív myslela že ji nekdo fotí, tak zapózovala. Pak ji ale sejmul blesk a Eva takhle spadla k zemi: 😙✌️
Pov: Vladimír
Vladimír byl pořád trochu špatný z toho všeho. Ukradl někomu sovu, Blaise chtěl vyzkoušet svoji novou postel a zpíval Chappell Roan. Ještě že má toho blonďáka. To je jeho zdroj štěstí. Je pravda že na veřejnosti je trochu odtažitý, ale Vláďa to chápe. Má tady v Rockfortu jistou pověst. Z přemýšlení Vladimíra vytrhla sova. Vladimíra už štvalo kolik sov se tu nachází. Sova se snesla k němu a hodila před něj svitek. Vladimír se udivil. Pak se přestal divit a otevřel to. "Vidim tě. Přede mnou se neschovas. Doplatíš na své sobecké činy" Vladimír tresoucima rukama uchopil pergamen a hodil ho do ohně. Tam se najednou objevil obličej a začal mluvit. "Hola, jsem sirius black!" "Kdo?"
Vedlejší pov: Sirius
"Sirius Black. Neříkej že jsi o mně neslyšel?" "Nuh Uh..." rekl ten divný kluk či na siriuse zíral. "Okay bro, tvůj problém" řekl padfoot a odešel zpátky.
Pov: Ludvík
Ludvík byl celkem mess. Nemohl se dostat přes Vladimírův dopis. Četl ho stále dokola snažíc se najít co udělal špatně. Ale nešlo to. Ludvík nikdy nedělá nic špatně. Je ti Ludvík. Nevěděl komu se svěřit tak to řekl svému kamarádovi Jeronýmovi. To nebyl dobrej nápad. Jeroným je totiž lowkey crazy a jak už bylo zmíněno utápěl lidi.
Vedlejší pov: Jeroným
"To tomu zmetkovi nedaruju" zaklel Jeroným a zasedl k psacím stolu. Rychle naškrábal na papír nějakou výhrůžku a vylezl na střechu. Věděl že je Vladimír v Rockfortu, ale on sám byl mudla a neměl sovu. Tak seděl na střeše a volal: "sovooooo! sovoooo!" Nakonec už to bylo tak otravný (byla noc a všichni chtěli spát), že mu ředitel zoo přinesl sovu, aby už Jeroným držel pysk.
Tahle kapitola nám rozjela temnou dobu. Myslím že teď to půjde dost z kopce. Snad se to nějak vyřeší.