Vladimír má dneska svátek! Taky ho měla Rita a Emil (Emil je z Hobama příběhu, který byste fakt měli číst). Děkujeme všem co si na Ritin svátek vzpomněli (byl to jedem člověk, nejste real). Měli byste Ritě zpětně popřát. Jinak pracujeme na ig účtu, kde budou vedlejší informace a vše co se v příběhu nedozvíte. Až bude ready, dáme vám vědět. Zatím tady máte novou kapitolu.
Pov: Silva
Silva ráda hrála florbal. Byl to její oblíbený sport. A nutila to hrát i ostatní. Byl tělocvik a paní učitelka Matylda Zeptala co by chtěli dělat v tělocviku Silva začala křičet. "FLORBAL!!!! FLORBAL!! PROSIM MY MILUJEME FLORBAL!!!" Ne.... "my" znamenalo Silva a pár dalších nadšenců. Chudák Lenka a Rita florbal nenáviděly, ale vždy byly překřičeny davem. Dneska to bylo ještě horší. Lenka byla v tělocviku bez Rity.
Vedlejší pov: Rita
Rita nebyla ve škole. Chtěla kamarády a tak začala chodit po městě za nějakou školou, která přijela na výlet z Ostravy. Chvili na ní jejich ucitelka jen házela boční oko, ale potom promluvila. "Můžu vám nějak pomoct?" Rita se lekla a otočila se a odešla. Chtěla kamarády z Ostravy, ale zrzava učitelka ji to pokazila. Musela jít zpátky do své školy.
Vedlejší pov: Lenka
Lenka začala yappovat hned jak Ritu uviděla. Byla tam i Evelina. Šly spolu na oběd a bavily se o tom jak není fér, že Rita nemůže mít kamarády z Ostravy a jak strašně Lenka trpěla na tělocviku. Rita soucítil, i když tam nebyla. Muselo být strašné hrát florbal. Holky rady yappovaly. Byla to jejich oblíbená aktivita.
Pov: Vladimír
Vladimír měl svátek. Byl rád. Měl pocit že je fakt svatý. Svátky jsou super ocenění lidi co mají jméno. Vladimír jméno měl. A jeho jméno bylo Vladimír. Kdo měl taky jméno a byl to největší loser z celé třídy byl nový spolužák Silvestr. Byl největší loser, protože byl poslední v roce koho lidi cenili. Ale alespoň měl jméno. Měli byste se jmenovat Nový rok, abyste byli úplně první a nejlepší.
Pov: Eva
Eva se rozhodla znovu mluvit s Lenkou a Ritou. Lenka jí to nežrala, co si Eva mysli ze se stane? Bude se s ní bavit jako kdyby ji bezdůvodně neignorovala celý týden? Nuh Uh. Ale Eva je divná a tak se s nimi bavila. Teď bez Michala ani dítěte neměla jak jinak trávit čas. Tak jim říkala strašně nevtipne vtipy. Lenka se tomu nesmala, nebylo to tak vtipné, jako vtipy od Rity.
Pov: Ludvík
Ludvík byl zvolen jet do hunger games za jeho distrikt. Rita i Lenka mu popraly hodně štěstí. On jim neodpověděl, protože už trénoval na hunger games. V interview všem přiznal, že se chce vrátit za svým boyfriendem. Snad to vyhraje.
Pov: Jaan
Jaan plánoval plán. Rozhodl se o laboratořích Silvu zapálit. Ona i Vladimír budou trpět. Zlomili mu srdce, a to dělat neměli. Ale kdy je ma zapalit? Kde? Jak? Bohužel na to nemohl přijít. Ale měl boty, takže vše ještě nebylo ztraceno.
To je vše pro dnešní kapitoluuuu. Nebrečte, příští bude taky někdy. Nelamejte si hlavu nad tím kdo je Silvestr, je to random postava abychom mohli vznést otázku, Silvestr, nejhorší jméno na světě, ne snad? Takže ahoj a uvidíme se příště! Ádiooooooos