Omg co to? Že by další kapitola? Ano! Omlouvám se za ten týdenní nic. Od strejdy manželka zemřela a odkazala mi hodně věcí. Včetně jejího domu! Ale strejda to chtěl a tak mě soudil a vyhrál :(
Takže už jsem zpátky protože ty soudní procesy trvaly hodně dlouho, neverili ze já jsem já, ale mezitím jsem postla aspoň hobama kapitolu, tak si to přečtěte, přijde mi že vaše životy musí být smutny bez hobamy.Pov: Eva
Eva byla hodně hlasitá a nikoho už to nebavilo. Zavřeli ji do sklepa. Ať už mlčí pls.
Pov: Zdeněk
Už víme kdo je Zdeněk.
Pov: Silva
Silva byla taky hodně hlasitá a nikoho už to nebavilo. Zavřeli ji taky do sklepa. Ať už mlčí pls.
Pov: Vladimír
Vladimír šel ze školy hned za Ludvikem. Chudák, v nemocnici sám. Vladimír tam s ním trávil hodně času. Prý bude Ludvík v pořádku, ale Vladimír se přesto strachoval. Taky mu Ludvík hodně chyběl. Vladimíra to ve škole bez něj už nebavilo. Jaan se ho pořád pokoušel dostat někam s ním samotného ale Vladimíra to nezajimalo. Jediná jeho myšlenka byla Ludvík. Ludvík, Ludvík, Ludvík. Bude v pořádku. Někdy. Stačí být trpělivý. To Vladimír ale nebyl. Proto šel navštívit Ludvíka. Vladimír byl I trochu naštvaný na Ludvíka, že musí být bez něj tak dlouho sám ve škole. Ale věděl že to není Ludvikova chyba. Ludvík za to nemohl, že nedokáže polykat šneky. Chyba musela být ve snecich, protože Vladimír věděl že Ludvikovy polykaci skilly jsou nejlepší co kdy viděl. Co tím Vladimír myslel idk, a asi to ani vědět nechci lol. Koukneme se na Jaana.
Pov: Jaan
Jaan se snažil zapálit Vladimíra ale nešlo to před celou třídou. Tak se ho snažil dostat samotného ale nedařilo se mu to. Stále měl boty ale bylo tak pateticke help. Odkoukněme se od Jaana, ať od něj tu jeho mizernost nechytneme lol.
Pov: Silva
"Ty jsi taky ve sklepě Evo?"
"Ano" odpověděla Eva.
"Aha." Řekla Silva a potom začala hrotit celou třídu, za to že ji tady zavřeli.Pov: Ludvík
Vladimír seděl vedle jeho postele hned jak se Ludvík probudil. Ludvík se usmál, Vladimír sem chodil hodně často. Ludvikovi chyběly dvě věci. Vladimír a šerm. Byl smutny že šerm za ním taky nemůže přijít do nemocnice. Lidi v nemocnici mu řekli že nebude moct dělat sport dlouho. Ludvík jim nevěřil, vždyť vyhrál hunger games! Ludvík si bude dělat co chce! Jen až se dostane z této proklaté nemocniční postele.
Pov: Eva
Eva taky hrotila celou třídu společně se Silvou. Jak se jí opovazovali sem zavřít! Po chvíli se rozhodly Silva i Eva hrotit lidi individuálně. Vybrali si někoho a pomlouvaly a pomlouvaly. Zrovna pomlouvaly Psychoego relationship. Jak se opovazuji být spolu. Ti dva. Silva hrotila a Eva souhlasila. Ty dvě spolu byly šťastné že mohou pomlouvat a pomlouvat. Hrotit a hrotit. Nadávat a nadávat. Hlasitě. Velmi hlasitě.
To je vše pro dnešek! Trochu kratší ale to je život. Teď už mám po soudu takže bych měla plus mínus vydávat tak jako obvykle. Možná bych se měla soustředit na školu ig když se uzavírají známky, ale to je jedno! Já projdu. Snad. Uvidíme. Anyways dnešní kapitola byla takováhle. Hlasovali jste na ship jméně pro Evilvu a je to remíza mezi dvěma. Tak hlasujte na našem ig! Každý hlas se počítá. Nezapomeňte komentovat! Ádioooos