Tady budou Lenčiny divy. Div je údiv bez ú. Lenka je Alenka bez A. Ale Lenka je Lenka. Lenka má mozek génia a Rita mozek gaye. Dohromady jsou fakt neporazitelná dvojka.
Pov: boty
"Jaaaaaaneeeee vem si naaaaas"
Pov: Lenky mobil
Lenko neeee!! Nenechávejte mě tady!!! Ukradne mě uklízečka!!! (Zase)
Pov: Draco
Draco nebyl nadšen že musí sdílet pokoj s Vladimírem. Byl to mudla. To mu hodně vadilo. Nejhorší bylo že měli jen jednu postel. Chtěl v noci donutit Vladimíra spát na zemi ale byla mu zima. Dracovi se ho zželelo a nechal ho spát vedle sebe. Vladimír byl pokojny spáč. Byl klidný, hřejivý a nekopal. Z toho co Draco zaslechl tak měl těžký rozchod teď. To mu ale bylo jedno. Dokud se nevsadil s Blaisem kdo s ním dřív se vyspí.
Pov: Blaise
Blaise viděl nového žáka a jeho první myšlenka byla, toho bych ohnul. Potom se vsadil s Dracem o to kdo s ním dřív se vyspi.
Pov: Ludvík
Ludvík si četl ten text který mu poslal Vladimír.
Vladimir: Ludviku, chtěl jsem ti to říct osobně ale nebyl jsi k sehnání, jenom k sežrání. Bohužel jsi ale hodně sermoval a náš relationship pomalu ale jistě vyprchával, jako kytka kterou zapomenes zalévat. Doufal bych že by naše loď byla kaktus, ale nebyla. Kromě toho jsme se rozešli různými směry v životě, já jsem v rockfortu a ty jsi avenger, proto by jsme se měli rozejít i v našem vztahu, ktery už není teď. Možná se spolu někdy znovu shledáme, já v to hluboce doufám. Měj hezky život a hodně štěstí v avengers. Nic proti tobě nedrzim žádnou zášť, pokoj měj v srdci a v dome taky. Čus bus autobus.
Pov: Ludvík
Ludvík byl smutny ale ne překvapen. Nečekal to ale není to překvapující. Toť ale oxymoron zda-li ne? Kdybyste oxy tak je to moron. To je Ludvík.
Pov: list marihuany na nástěnce ve třídě
Jsem tu
Pov: Jaan
Jaan vylezl z kanálu za zpěvu jeho osobní hymny: 🎶This is my fight song, take back my life song... 🎶 Jaan měl motivaci. Měl svůj život život zpátky. Byl ochoten si ho vzít a bojovat za něj. On už se nebude snižovat na něčí úroveň a nechat lidi po sobě šlapat. Když po sobě necháš lidi šlapat budeš mít jejich otisky bot na zádech. To jednou Řekla moudra Lenka. Jaan už to chápal. Zelvy ninja a Mistr Tříska mu dodali energii. Má nový pohled na svět. Z kanálu. Už ví že na tom nikdy nebude tak špatně jako zmutovana emo želva v kanálu, která žije s krysou a učí se divný karate.
Pov: Vladimír
Vladimír byl zdrc4n. Napsat ten dopis na pergamen byl strašnej voprus. Normálně Vladimír dělá divné věci a píše klidně na psacím stroji, ale psát break up letter ještě nebyla jeho parketa. Ludvík musel být zdrcen, ale na nej teď Vláďa nechtěl myslet. Chtěl nechat Ludvíka v minulosti. Rozhodl se jít za tím blonďakem, který mu vždy zvedl náladu.
Pov: Blaise
"Čaaaaau" ozvalo se na Vladimíra. Byl to Blaise. "Nechtěl bys se mnou hupsnout na moji postel." "Ehm... úplně ne" Rekl ostychave Vladimír. Blaise: "well back at my house i got a california king...ok... maybe its a twin bed and some roomates" roomates: "dont worry were cool" blaise: "and i heard you like magic, i got a wand and a rabbit! So baby lets get freaky, get kinky, lets make this bed get squeaky"
Pov: Vladimír
Vladimír se otočil a utekl pryč. Strávil noc u toho blondaka. Ten mu vždy pomohl se cítit safe. Taky se s ním lowkey omylem vyspal. Vladimír byl rád že nemyslel na Ludvíka. V hlavě měl jen a jen toho blondaka a jeho magic wand.
Pov: Toxicwhisper
Žijeme si jako víly. Cottagecore. Máme dítě, jmenuje se Dagmar. Sbíráme jahody a lesní plody. #cottagecorelesbian
Pov: jaan
S jeho novou motivaci získal boty. Jop.
Pov: draco
"Nechceš se mnou hodit?" Zeptal se Draco Vladimíra. "Ano, moc rád" Rekl Vladimír zvedl ho a hodil s ním. Draco si natloukl hlavu a nechápal kde udělal chybu. Pak mu došlo že má dyslexii.
Pov: vy (ctenari)
Co se to tady děje. Jsme zmatení. Lenko, Rito, jste v pohodě?
Pov: my (autori)
Co se to tady děje. Jsme zmatení. Ne, nejsme v pohodě. Jsme v Ohiu a rizzujeme tvoji mámu. Včera večer jsme to celkem rozjeli, pozdravuj ji a vzkaz že se dneska večer stavím znovu.
To je konec kapitoly. Co na to říkáte? Hlasujte a komentujet o oblíbenou postavu, jsou nové. Takže tak. Bojím se Blaise.
Pov: náš Hagrid
Nesu strom do Velké síně na Vánoce.
Pov: Minnie
"Náš Hagride, je podzim."