Hol hola škola volá! Jak se vám líbi toto? Mně jo. Vám taky. Vy to čtete a nedáváte hvězdičky :(
Pov: učitelka Renata
"Je škola a jsou hodiny. Zítra píšeme test."
Pov: Eva
Eva pořád zvracela. Byla těhotná a bude porodit. Lenka a Rita byly rády, že mohly sedět na jejím místě a vůbec jim její nepřítomnost nevadila.
Pov: Jaan
Jaan se rozhodl shodit Silvu z okna. Bylo otevřené a ona tam stála. Jenže jakmile se k ní přiblížil vtrhla do dveří učitelka Renata a začala křičet at zavřou to okno. Jaan se poneusmál. Škoda. Příště se to podaří. Vždyť má boty.
Pov: Vladimír
Vladimír se po škole setkal s Ludvikem. Doufal, ze budou moci mluvit o jejich vztahu. Chvili jen tak chodili prakem a povídali si o všem možném. V jednu chvíli Ludvík natáhl ruku k Vladimirove a zbytek cesty šli za ruce. Když se posadli na blízko stojící lavičku, Vladimír začal na trochu vážnější notě. ,,Ludvíku...co jsme?"
Pov: Ludvík
"... záleží... co chceš abychom byli?" Zeptal se Ludvík opatrně. To bylo divné, Ludvík nebyval opatrný, Vladimír byl výjimečný. Bál se že neco pokazí a ztratí ho.
Pov: Vladimír
"Boyfriendi."
Pov: Ludvík
"OK, tak jsi můj boyfriend. Počkat.. znamená to že jsem gay?"
Pov: Vladimír
"Jo, ale já taky."
Pov: Ludvík
"Ok, tak dobrý. Nechceš jít ke mně domů?" A tak šli. Ludvík byl rád, že nebyl jediný homosexuál v tomhle vztahu. Přišli k Ludvikovi a pak asi víte co se stalo.
Pov: Silva
Silva mluvila na Jaana. Nikdo jiný ji nechtěl poslouchat. Vladimír a Ludvík někam zmizeli a Eva porodila. Takže pomlouvala Evu. "Ta Eva, je tak nezodpovědná. Kdyby si aspoň vybrala hezkého boyfrienda, ale ne to dítě bude mít úplně krivy nos. Fuj." Hrotila Silva Evu pořád dokola.
Pov: Jaan
Jaan poslouchal Silvu. Už na to fakt neměl. Kdyby ji neznal myslel by si že žárlí. Ale on znal Silvu a věděl že je jenom toxic a ráda pomlouva lidi o kterých nic neví. Jaan si povzdechl a pomyslel si, co asi dělá Vladimír.
Pov: Vladimír
Ludvíka.
Pov: Eva
Eva porodila. Dítě nemělo vlasy. Zuby. Nic. Michal se s ní kvůli tomu rozešel. Zprvu byl rád, že bude táta, ale pak když viděl čeho táta má být, odešel. Odmítal mít to monstrum co vyšlo z Evy na krku. Eva byla smutná. Její dítě bude bez táty.
To je vše! Vladimír to s Ludvikem celkem rozjel. Myslím že nemusím vysvětlovat co ti dva kuchtili. Eva má dítě, ale už nemá kluka. Chudák holka. Btw máme náznak nového shipu 🤫 Schválně kdo to uhádl... Ano je to Silva a Eva!!! Chtěli jste wlw ship tak tady ho máte. Název ještě nemáme. Můžete házet návrhy. Ať je to tak dobrý jako Psychoego. Evilva je špatný. Řekněte nám něco lepšího. A jaan má boty zatím! Schválně jak dlouho to vydrží! Ádiooooos