Ahoj lidi a malé děti, sním vás na svačinu! Rizzla jsem 2 borky, I když byly na maily. Rita je hot how hoe a rizzla trumpa až na 3. Pokus. Je to Magdalena a vlasy jsou pod postelí. Neoblíkej se a cti! Jiný druh autismu je fotosynteza.
Vedlejší jedle:
Rita byla vedle jak ta jedle. Aspoň už neměla 4 nohy a šla po těch dvou co jí zbyly do školy. Byl nový školní rok a to znamená nový začátek. I když pro ritu vlastně žádná změna. Pořád byla hoe ale hot hoe, takže je to vlastně jedno. Pořád se bavila s Lenkou a Evelinou a pořád byla divná. Ale taky měla pořád teplé srdce a byla dobrým člověkem.Pov: Eva
Eva je takový ten typ člověka co má dítě prodá to a pak má další. Přesně to se jí přihodilo o prázdninách. To je jiný druh hoe narozdil od Rity. Eva je motyka (Iykyk). To druhé dítě si nikdo koupit nechtěl na aliexpresu, tak to musela prodat přes Facebook marketplace. Tentokrát nemohla platit 5 korun aby si to někdo nechal, musela zaplatit 10. Inflace. Michal se s ní rozešel znovu, protože nechtěl mít dluh. Ale pak se vrátil protože si to Eva zaplatila že svého kapesního. Někdo by těm dvoum měl říct ten příběh o včelích a ptačích (iykyk) aby se jim toto nedělo pořád dokola. Přestože Eva nosí kondomy stále u sebe (v pouzdru má 3, v kapse má 2 a 1 v botě pro jistotu) moc nefungovaly lol.
Pov: Persefona
Už se blížil čas aby se Persefona vrátila do podsvětí za Hádem. To znamení že začne zima. Ale ještě ne, je podzim teprve. Její matka Demeter moc nadšená nebyla, ale to nikdy není.
Pov: Zeus
To se hýbe to chci. Ty mě nechceš? Budu labuť, ha! Máme dítě! Nebudu platit child support. Moje manzelka/sestra tě teď prokleje protože je jealous jealou jealous girl.
Pov: já
Sry nechala jsem se unést 1 direction. Ignorujte ty bohy. To je jen extra kredit. Nemáte zač ale není to příběh tento. Sry znovu. Nenechejte se zmást. Pojďme zpátky k příběhu.
Pov: Harry styles
Wowww messy bun? Tu si adoptuju ta je jiná než ostatní holky. Wtf její oči. Woww. Emeraldove nadhery které osviti pokoj jakmile tam vstoupí. Conversky a šaty! Miluju její styl. Adopce je složitá, já si ji prostě vezmu pod paží a odejdu.
Pov: já
Oh shit. Co se to děje. Pojďme zpátky k příběhu. Tentokrát tomu spravnymu.
Pov: Ludvík
Ludvík missl 1. Den školy protože sermoval a byl busy. Od té chvíle co za ním přišel Vladimír se s ním neviděl. Sermoval a sermoval. To je vše. Nezapomněl na svého bf ale prostě neměl čas. To se stává. Čas bude.
Pov: Vladimír
Vladimír byl v rockfortu. Dostal dopis od Sovy. Měl alergii na ptáky. Jeho strejda a teta se evidentně hodně Bali protože ho nechtěli pustit z pristenku pod schody. Nakonec vylezl komínem a chytil sovu za ocas. Asi nebyla nakonec pro něj, ale to nevadilo. Chtěl pryč. Pryč od Ludvíka. Pryč od starosti. Dřív mival Ludvík rizz ale byl by teď pozván na tiktok rizz party? Prolly not. Měl pokoj s Dracem Malfoyem.
Pov: Draco
Vykopnu tě z pokoje. To že si ve Slizolínu neznamená že se budeme kamarádit ty mudlovsky šmejde. Jsi jako plevel nikdo tě nemá rád a pořád tu jsi.
Pov: Eva
Eva měla třetí dítě.
Pov: Michal
"I did not get you pregnant Eva"
Pov: Silva
"So it mine, El"
Pov: imdoingitareyou
"Im doing it, are you?"
Pov: náš hagrid
"Toto je Vladimire hieroglif. Chcw se někdo svézt? Harry z chrabromilu? Pojď."
Pov: Jaan
Neměl boty ale byl omyl. Šel do školy ale spadl do kanálu. Potkal zelvy. Ninja zelvy. A krysu. Rekl si, že zůstane s nimi chcili protože ho nesoudili že nemá boty. (Taky nemeli boty)
Pov: Ludvík
Ludvík byl recognised za jeho sermirske schopnosti Tony Starkem.
Pov: Tony Stark
"Chci tě do Avengers, Ludviku. Děláš šerm a vyhrál jsi hunger games. To je +1000000 aura points, muzes byt Avenger. Já jsem Iron Man. Ty jsi gay.
Pov: Silva
Silva byla matkou dítěte Evy. Byla ready být matka. Ale Eva ne, chtěla to prodat. Silva se po dlouhé hádce s Evou dohodla že si dítě nechají. Silva se zavázala jí finančně podpořit a starat se o dítě. Eva a Silva budou skvělé matky. Do třetice všeho dobrého. Všechny věci chodí třikrát do života. Třeba bude třetí dítě pro Evu příležitost zapracovat na své osobnosti. Silvin sen je odstěhovat se s ni a jejich dítětem do lesního domku a žít tam jako víly.
Vedlejsi pov: Evelína
Evelina byla v šoku. Proč by Eva vychovávají dítě se Silvou? Ale ok. Šla na záchod bez Evy protože Eva porodila. Zase. Šla dýchat ovocný vzduch. Ale hádejte co záchod. Skibidi toilet! A nejen skibidi ale i Baby Gronk z Ohia. "Gyatt!" Zakricela Evelina a Skibidi toilet zalezl, protože Evelina je alfa.
Za devatero horami a devatero řekami žila princezna Brumbelína. #mentalhealthmatters #blm #ocividnetoztracim #evajefrtehotna #onasitonecte #takzetomuzurict #nerikejtejitojinakmezabije #moznapotratila #idkuzsenebavime #milujuzivot #patolízalka :)