#ואיך לא, לכבוד יום הלהט''ב כמובן שישוחרר פרק על גיי, כאילו דא💁♀️
ג'אנגקוק
''ג'אנגקוק איפה היית? היינו אמורים לעלות לראיון מלפני עשר דקות, ודרך הגב איפה טאהיונג?" שאל אותי יונגי כשנכנסתי למאחורי הקלעים של האולפן.
''הוא לא כאן? ראיתי שהוא נכנס לפה'' עניתי באדישות, לא רציתי לתת לו רעיונות ל-''הרגשתו'' אז העדפתי להתרחק, גם אם הבטן הציקה לי על כך.
''אנחנו עולים לשידור'' שמעתי אחד צועק. ''אבל טאהיונג לא כאן!" נאמג'ון ענה לו.
''אז תמציא תירוץ, אתם חייבים לעלות'' החליט האיש צוות ושנייה לפני שנכנסנו והתיישבנו נאמג'ון הסתכל עליי אבל לא אמר כלום אז התעלמתי.''שלום ללהקת ביטיאססס'' אמרה המראיינת וכולנו חייכנו בנימוס.
''היי'' כולם ענו ונופפו בידיהם למצלמה כולל אני, אחד שממש לא היה לו חשק לריאיון כזה או מכול סוג אחר.
''אתם לא שבע? חסר כאן מישהו'' היא אמרה עם טיפת עצבות.
''הוא-הוא לא מרגיש טוב, הוא לא יכל להשתתף'' המצאתי תירוץ סביל והיא הינהנה.
''אז אולי תציגו את עצמכם? שמות? כינויים?" היא אמרה ועברה הלאה מהנושא 'טאהיונג חסר'.''Hi, I'm RM nice to meet you.
Hello, I'm a world wild handsome, Jin.
Hello, I am your hope, you my hope, I am J-Hope.
Hello, I'm SUGA, nice to meet you.
Hi, I'm Jimin.
Hi, I'm Jungkook, the golden Makana.''
כל אחד אמר בתורו את משפט הפתיחה לראיונות ולהופעות.
''אתם בטח ממש קרובים אם אתם ככה משלימים זה את זה'' היא אמרה וצחקה אז צחקנו איתה למרות שזה ברור.
''כן, אנחנו חברים טובים וקורבים'' ג'ימין ענה, למזלינו זה היה ריאיון קוראיני משולב עם אנגלית אז היא שאלה בקוראנית ויכולנו לענות לה בשפתינו הרגילה או מילים מוכרות שידענו באנגלית כמו נאמג'ון, אבל הוא הרוב מדבר באנגלית.
''ומה, יש לכם מפגשים עם בנות? או דייט סודי'' היא שאלה והרימה גבה בפלרטטניות וללא בושה והלחץ שמופעל על כל עיניין הזוגיות עיצבן אותי, גם היא גם ג'ימין וגם טאהיונג.
''לא לפי מה שידוע לי'' נאמג'ון אמר וצחק ואחריו כולם, אני זייפתי צחוק.
''מה, ואתם חיים ביחד נכון?! כאילו עושים הכול ביחד. ישנים אוכלים מתקלחים מתלבשים הכול, נכון?" שאלה וכול אחד הינהן בקצב שלו, ברמה איטית למדי.
''ואתם בחיים לא מרגישים משיכה אחד לשני? ברמה גבוהה של נגיעות וזוגיות, הרי אתם כולכם חתיכים אש'' שנאתי את השאלה הזאת כל כך אבל זה נתן לי רגע למחשבה, בגלל שאנחנו חיים ביחד אנחנו נמשכים זה לזה? 'אין מצב שבגלל זה, אנחנו חיים ביחד כבר שנים. זה לא הגיוני' חשבתי בזמן שהאחרים חשבו על תשובה.
''לא, אנחנו לא מהסוג הזה שנמשך לבנים, כל הלהקה סטרייטים ואין כאן שאלה לוויכוח, כשיגיע העת נמצא את הבחורה שלנו, נאהב אותה, ניקח אותה לאישה, נקים משפחה וזה התיכנון של כול אחד כאן, אז לעולם אל תפקפקי בזה'' נאמג'ון כעס, ממש. הוא צדק במה שאמר חוץ מהחלק שטאהיונג כן מאוהב בחבר מהלהקה, אבל לא אהבתי שקרא לטאהיונג ''הסוג הזה'' אם היית יודע, היית ממשיך לחשוב ככה על חברך ללהקה? קורא לו שונה ומוזר?! לא אהבתי את מה שאמר ורק חיכיתי שיסתיים השידור.
YOU ARE READING
מותר לי להתאהב?!
Romanceביטיאס הם רק להקה קוריאנית הידועה בתור קייפופ המפורסמת בכל העולם, יש להם מאות שירים עשרות אלבומים ומליוני מעריצים שאוהבים את שבעת הממברים. אך מה קורה כשפתאום אחד מהם מתוודה על רגשותיו לשני והשני איך אומרים לא יודע כיצד לקבל את זה, הוא מהרהר בזה רבות...